Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

36 projects found matching your search criteria :

  1. The role of health-related claims in food marketing and consumption in Poland

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Paweł Marek Bryła

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  2. Sustainable marketing concept and its implementation in selected European markets - identification of international diff...

    Call: HARMONIA 6 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Edyta Dorota Rudawska

    Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania

  3. Prosumption as a form of shaping relations with a final purchaser - model approach

    Call: OPUS 6 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Agnieszka Izabela Baruk

    Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania

  4. The impact of regulation on market orientation of touroperators

    Call: OPUS 5 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Aleksander Marian Panasiuk

    Uniwersytet Szczeciński, Wydział Zarządzania i Ekonomiki Usług

  5. Simple spin models in applications to social and commercial marketing.

    Call: OPUS 1 , Panel: ST3

    Principal investigator: dr hab. Katarzyna Sznajd-Weron

    Uniwersytet Wrocławski, Wydział Fizyki i Astronomii

  6. Conflict management in relation between service company and consumer - contitions, indicators

    Call: PRELUDIUM 4 , Panel: HS4

    Principal investigator: Malwina Julia Berger

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Informatyki i Komunikacji

  7. THE IMPACT OF COBRA ON CONSUMER-BASED BRAND EQUITY

    Call: PRELUDIUM 4 , Panel: HS4

    Principal investigator: Bruno Schivinski

    Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii

  8. The non-situational determinants of consumer reactions towards cause-related marketing campaign

    Call: SONATA 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Grzegorz Zasuwa

    Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Nauk Społecznych

  9. Pricing employee stock options in incomplete markets and analysis of the influence of the incentive scheme on the stock ...

    Call: PRELUDIUM 3 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Michał Kazimierz Łukowski

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Ekonomii

  10. Cities of meanings: images of Polish cities and social reception of their advertising versus transformation of tradition...

    Call: PRELUDIUM 3 , Panel: HS6

    Principal investigator: Aleksandra Antonina Wycisk

    Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Nauk Społecznych

  11. Emotional, behavioural and financial effects in the evaluation of efficiency of the business organization

    Call: OPUS 3 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Witold Kowal

    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

  12. The effectiveness of internal marketing communications forms used in a company

    Call: PRELUDIUM 2 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Anna Małgorzata Rogala

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  13. The influence of corporate social responsibility (CSR) on creating competitive advantage of trade organizations in conte...

    Call: OPUS 2 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Magdalena Beata Stefańska

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  14. Identification and analysis of the impact of social and mobile technologies on the shape of the contemporary marketing m...

    Call: OPUS 2 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Łukasz Łysik

    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Zarządzania, Informatyki i Finansów

  15. From Checkout to Buzz: An exploration of antecedents, mechanism and consequences of post-purchase consumer exposure to e...

    Call: OPUS 28 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Agnieszka Kacprzak

    Uniwersytet Warszawski

  16. The determinants of marketing activity of Polish cities

    Call: PRELUDIUM 2 , Panel: HS4

    Principal investigator: Sebastian Stanisław Brańka

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Zarządzania

  17. Human visual activity models in processing marketing information in digital signage systems

    Call: OPUS 2 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Rafał Michalski

    Politechnika Wrocławska, Wydział Informatyki i Zarządzania

  18. Policy of promoting healthy eating - an international comparative analysis and research on the conditions of effectivene...

    Call: OPUS 25 , Panel: HS5

    Principal investigator: dr hab. Paweł Marek Bryła

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  19. Trust of actual and potential customers from generations X, Y, Z in conversational systems in e-commerce and consumer se...

    Call: PRELUDIUM 21 , Panel: HS4

    Principal investigator: Aleksandra Natalia Popiel

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

  20. The adaptation strategy of Corporate Social Responsibility during socio-economic destabilization

    Call: OPUS 2 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Janusz Teczke

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych

  21. Impact of organizational capabilities and industry drivers on the level of marketing channels integration

    Call: OPUS 22 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Joanna Radomska

    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Zarządzania

  22. Implementation of Green Marketing Concept Through Social Media Activities

    Call: PRELUDIUM 20 , Panel: HS4

    Principal investigator: Elnur Nabivi

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Zarządzania

  23. Virtual assistants as support in knowledge work - the case of marketers

    Call: OPUS 21 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Aleksandra Katarzyna Przegalińska-Skierkowska

    Akademia Leona Koźmińskiego

  24. CEO personal brand and company brand

    Call: PRELUDIUM 17 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Anna Maria Górska

    Akademia Leona Koźmińskiego

  25. Hybrid predictive models in relationship marketing

    Call: OPUS 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Mariusz Łapczyński

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Zarządzania

  26. Analysis and modeling of visual attention processes in a digital marketing message

    Call: OPUS 14 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Rafał Michalski

    Politechnika Wrocławska

  27. Noninvasive methods of habituation reduction in digital marketing

    Call: OPUS 14 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Jarosław Jan Jankowski

    Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Wydział Informatyki

  28. Factors determining the effectiveness of prosocial marketing messages

    Call: OPUS 13 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Dominika Agnieszka Maison

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii

  29. The importance of the country-of-origin effect and consumer ethnocentrism on the market of food products

    Call: OPUS 13 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Paweł Marek Bryła

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  30. Interactive marketing based on the on-line social networks mining

    Call: OPUS 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Jerzy Surma

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

  31. Reinforcement of marketing content spreading processes in social media

    Call: OPUS 11 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Jarosław Jankowski

    Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Wydział Informatyki

  32. Dynamic marketing capabilities as the advantage of manufacturing companies

    Call: OPUS 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Maciej Mitręga

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Informatyki i Komunikacji

  33. Value network creation in e-commerce in terms of logistics and marketing

    Call: OPUS 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Arkadiusz Kawa

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Gospodarki Międzynarodowej

  34. The entrepreneurial marketing concept and accelerated internationalization of new ventures. Antecedents, elements and ou...

    Call: OPUS 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Izabela Krystyna Kowalik

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Gospodarki Światowej

  35. The impact of alignment of business-to-business relations.

    Call: OPUS 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Grzegorz Leszczyński

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  36. The impact of modern marketing communication tools on the efficiency of business activity of enterprises in internationa...

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Małgorzata Katarzyna Bartosik-Purgat

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Gospodarki Międzynarodowej