Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

379 projects found matching your search criteria :

  1. The impact of media messages on the effectiveness of social campaign

    Call: OPUS 11 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Anna Borawska

    Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania

  2. Agent-based modeling of opinion dynamics based on the psychological models of social influence.

    Call: OPUS 11 , Panel: HS6

    Principal investigator: prof. Katarzyna Weron

    Politechnika Wrocławska

  3. State and prospects of development of low carbon agriculture in Poland and agricultural producers' behaviours

    Call: SONATA 11 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Arkadiusz Piwowar

    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Ekonomii i Finansów

  4. Lottery play through the lens of behavioural economics

    Call: OPUS 11 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Michał Krawczyk

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych

  5. Reinforcement of marketing content spreading processes in social media

    Call: OPUS 11 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Jarosław Jankowski

    Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Wydział Informatyki

  6. Simulation methods and computer simulation models in healthcare management

    Call: OPUS 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Bożena Mielczarek

    POLITECHNIKA WROCŁAWSKA, Wydział Informatyki i Zarządzania

  7. Social structure, networks, and consumption tastes and practices

    Call: SONATA 11 , Panel: HS6

    Principal investigator: dr Michał Cebula

    Uniwersytet Wrocławski, Wydział Nauk Społecznych

  8. Houshold economics in three-generation families. The role of intra-houshold altruism in the distribution of common resou...

    Call: OPUS 11 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Anna Bartczak

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych

  9. Macro-behavioral assessment of climate policies

    Call: OPUS 11 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Karolina Safarzynska

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych

  10. Strategies and instruments for building non-financial business value in social media - experimental research with fictit...

    Call: OPUS 11 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  11. Business Process Maturity Models as a Tool of Organisational Improvement

    Call: SONATA 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Tomasz Kalinowski

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania

  12. Poprawność motywacyjna badań wyceny warunkowej opartych na preferencjach deklarowanych

    Call: ETIUDA 4 , Panel: HS4

    Principal investigator: Ewa Zawojska

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych

  13. The maturity of corporate relationship management and competitiveness

    Call: SONATA 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Bartosz Deszczyński

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Gospodarki Międzynarodowej

  14. Dynamic marketing capabilities as the advantage of manufacturing companies

    Call: OPUS 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Maciej Mitręga

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Informatyki i Komunikacji

  15. New methods of parametric modelling of consumer's preferences

    Call: SONATA 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Mikołaj Czajkowski

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych

  16. Social norm information and consumers' preferences for environmental goods

    Call: PRELUDIUM 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: Katarzyna Zagórska

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych

  17. E-consumer in Europe - a comparative analysis of the behavior

    Call: OPUS 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Magdalena Jaciow

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Ekonomii

  18. Determinants and methodology of partners brands selection in co-branding projects

    Call: SONATA 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Magdalena Grębosz

    Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania

  19. Methods of decision analysis in multi-criteria decisions problems and of estimating the willingness-to-pay/to-accept usi...

    Call: OPUS 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Michał Jakubczyk

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Analiz Ekonomicznych

  20. Economic, ecological and social aspects of low emission limitations in the Middle Odra

    Call: SONATA 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Maciej Dzikuć

    Uniwersytet Zielonogórski, Wydział Ekonomii i Zarządzania

  21. Towards the conceptual framework for the measurement of city brand strategy effectiveness. Theoretical developments and ...

    Call: OPUS 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Magdalena Florek

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  22. The impact of alignment of business-to-business relations.

    Call: OPUS 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Grzegorz Leszczyński

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  23. Living Conditions of Over-Indebtedness Households

    Call: SONATA 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Grzegorz Wałęga

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kolegium Ekonomii, Finansów i Prawa

  24. Liberalisation of the market services in the UE as a factor increasing Polish service enterprises innovativeness and com...

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Anna Dąbrowska

    Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur

  25. Resourcefulness of Polish Families

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Maria Piotrowska

    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Ekonomii i Finansów

  26. Financial asset portfolio with present value burdened with imprecision risk.

    Call: PRELUDIUM 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Joanna Siwek

    Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Matematyki i Informatyki

  27. The impact of modern marketing communication tools on the efficiency of business activity of enterprises in internationa...

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Gospodarki Międzynarodowej

  28. Usefulness and Efficacy of Holistic Multiple Criteria Decision Making Methods in Negotiation Support

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Tomasz Wachowicz

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Informatyki i Komunikacji

  29. Behavioral and microstructural aspects of the financial and alternative investments markets

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Jan Czekaj

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Finansów