Projects funded by the NCN


Search results

29 projects found matching your search criteria :

Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all
  1. Nostalgia in brand management

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Magdalena Grębosz-Krawczyk

    Politechnika Łódzka, Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji

  2. Causes and consequences of foreign bank subisidairies conversions into branches

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Oskar Kowalewski

    Instytut Nauk Ekonomicznych PAN

  3. The role of convention bureu in enhancing city competitiveness

    Call: PRELUDIUM 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Natalia Latuszek

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Gospodarki Międzynarodowej

  4. Customer-based brand equity in social media - experimental research across real brands from different product categories...

    Call: OPUS 8 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  5. Value Creation And Capturing In The Polish Furniture Industry. Quantitative-qualitative research.

    Call: SONATA 8 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Paulina Bednarz-Łuczewska

    Akademia Leona Koźmińskiego

  6. Reasons for Bankruptcy of Food-processing Industry Enterprises in Selected Branches

    Call: OPUS 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Katarzyna Boratyńska

    Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Wydział Nauk Ekonomicznych, Katedra Ekonomiki i Organizacji Przedsiębiorstw

  7. Economic and social dimension of the brand in the fashion industry.

    Call: OPUS 6 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Jacek Kall

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Towaroznawstwa

  8. Money and welfare in the process of monetary integration - theoretical concepts and social perception of nonneutrality o...

    Call: SONATA 5 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Julia Włodarczyk

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Ekonomii

  9. THE IMPACT OF COBRA ON CONSUMER-BASED BRAND EQUITY

    Call: PRELUDIUM 4 , Panel: HS4

    Principal investigator: Bruno Schivinski

    Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii

  10. Institutionalization of sustainable production and consumption in energy sector.

    Call: SONATA 3 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Adriana Paliwoda-Matiolańska

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Zarządzania

  11. The knowledge sharing and innovation process: network approach

    Call: OPUS 2 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Marek Zieliński

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  12. Fair Division of Indivisible Goods under Incomplete Information

    Call: OPUS 26 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Marcin Anholcer

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Informatyki i Ekonomii Ilościowej

  13. Networking competence and personal brand of managers as factors increasing their employability

    Call: PRELUDIUM 22 , Panel: HS4

    Principal investigator: Weronika Muszyńska

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Szkoła Doktorska

  14. The City in Hittite Anatolia in the Light of the Cuneiform Sources.

    Call: OPUS 21 , Panel: HS3

    Principal investigator: dr Adam Kryszeń

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Orientalistyczny

  15. IT specialists in outsourcing centers for business services in Poland. Sociological study of experience of work

    Call: PRELUDIUM 20 , Panel: HS6

    Principal investigator: Szymon Pilch

    Uniwersytet Wrocławski, Wydział Nauk Społecznych

  16. Holistic approach to market assets

    Call: OPUS 2 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Paweł Rumniak

    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Inżynieryjno-Ekonomiczny

  17. The many meanings of sustainability: an analysis of the airline industry disclosures

    Call: PRELUDIUM 18 , Panel: HS4

    Principal investigator: Eljas Johansson

    Politechnika Gdańska

  18. The Conceptualization of Brand Image from the Perspective of Perceived Benefits for Consumer Self-Image

    Call: OPUS 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Oleg Gorbaniuk

    Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II

  19. Brand introduction into virtual worlds of computer game as a form of customer engagement

    Call: PRELUDIUM 17 , Panel: HS4

    Principal investigator: Magdalena Hofman-Kohlmeyer

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

  20. CEO personal brand and company brand

    Call: PRELUDIUM 17 , Panel: HS4

    Principal investigator: Anna Górska

    Akademia Leona Koźmińskiego

  21. Digital communication impact on stakeholder participation in the city branding

    Call: PRELUDIUM 17 , Panel: HS4

    Principal investigator: Maia Maziashvili

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Gospodarki Światowej

  22. Internationalisation and design innovation in furniture industry - exploring the interdependencies

    Call: PRELUDIUM 16 , Panel: HS4

    Principal investigator: Dobrochna Augustyniak-Wysocka

    Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznański Instytut Technologiczny

  23. International brand strategies applied by the companies from the emerging markets in terms of the country of brand origi...

    Call: OPUS 13 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Marzanna Witek-Hajduk

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Gospodarki Światowej

  24. The role of brands in self-concept building among adolescents

    Call: PRELUDIUM 13 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Magdalena Kolańska-Stronka

    Uniwersytet Zielonogórski, Wydział Pedagogiki, Psychologii i Socjologii

  25. Relational model of shaping quality system of courier service in e-commerce

    Call: PRELUDIUM 13 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Aleksandra Gulc

    Politechnika Białostocka, Wydział Inżynierii Zarządzania

  26. The assessment of the innovation orientation of the knowledge intensive business services in events (KIBSE)

    Call: OPUS 12 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Krzysztof Borodako

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości

  27. Strategies and instruments for building non-financial business value in social media - experimental research with fictit...

    Call: OPUS 11 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  28. Determinants and methodology of partners brands selection in co-branding projects

    Call: SONATA 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Magdalena Grębosz

    Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania

  29. Towards the conceptual framework for the measurement of city brand strategy effectiveness. Theoretical developments and ...

    Call: OPUS 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Magdalena Florek

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania