Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Determinants and methodology of partners brands selection in co-branding projects

2011/01/D/HS4/03442

Keywords:

Brand management brand strategy co-branding brand capital

Descriptors:

  • HS4_7: Banking, corporate finance, accounting
  • HS4_8: Behavioral economics, consumption and consumer behavior, marketing

Panel:

HS4 - Individuals, institutions, markets: economics, finance, management, demography, social and economic geography, urban studies

Host institution :

Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania

woj. łódzkie

Other projects carried out by the institution 

Principal investigator (from the host institution):

dr hab. Magdalena Grębosz 

Number of co-investigators in the project: 1

Call: SONATA 1 - announced on 2011-03-15

Amount awarded: 57 200 PLN

Project start date (Y-m-d): 2011-12-01

Project end date (Y-m-d): 2015-02-28

Project duration:: 39 months (the same as in the proposal)

Project status: Project settled

Information in the final report

  • Publication in academic press/journals (7)
  • Articles in post-conference publications (1)
  • Book publications / chapters in book publications (4)
  1. Ocena pozycji rynkowej marek podczas realizacji strategii co-brandingu
    Authors:
    Magdalena Grębosz, Jacek Otto
    Academic press:
    Acta Universitatis Lodziensis FOLIA OECONOMICA (rok: 2014, tom: 4 (305), strony: 37-45), Wydawca: Uniwersytet Łódzki
    Status:
    Published
  2. Wizerunek marki w strategii co-brandingu
    Authors:
    Magdalena Grębosz
    Academic press:
    Marketing i Rynek (rok: 2014, tom: 8, strony: 430-436), Wydawca: PWE
    Status:
    Published
  3. Wpływ strategii co-brandingu na pozycjonowanie marek partnerskich i marki co-brandingowej
    Authors:
    Magdalena Grębosz
    Academic press:
    Zarządzanie i Finanse (rok: 2013, tom: 11 nr 4, strony: 77-90), Wydawca: Fundacja Rozwoju Uniwersytetu Gdańskiego
    Status:
    Published
  4. Wykorzystanie map percepcji podczas realizacji strategii co-brandingu
    Authors:
    Magdalena Grębosz, Jacek Otto
    Academic press:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2014, tom: 337, strony: 51-59), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    Status:
    Published
  5. Customer Behaviours towards Co-branded Products of the Textile Industry
    Authors:
    Magdalena Grębosz, Jacek Otto
    Academic press:
    FIBRES & TEXTILES in Eastern Europe (rok: 2014, tom: Vol. 2(104), strony: 13-18), Wydawca: Instytut Polimerów i Włókien Chemicznych
    Status:
    Published
  6. Wizerunek kraju pochodzenia w kontekście ekspansji przedsiębiorstw na rynki zagraniczne
    Authors:
    Magdalena Grębosz
    Academic press:
    Marketing i Rynek (rok: 2015, tom: 5, strony: 758-768), Wydawca: PWE
    Status:
    Published
  7. International Expansion of Brands by Realization of Co-branding Strategy
    Authors:
    Magdalena Grębosz, Jacek Otto
    Academic press:
    Journal of Economics & Management (rok: 2013, tom: 14, strony: 77-87), Wydawca: University of Economics in Katowice
    Status:
    Published
  1. International expansion of brands
    Authors:
    Magdalena Grebosz, Jacek Otto
    Conference:
    Modele Internacjonalizacji Przedsiębiorstw (rok: 2012, ), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach (CD-rom)
    Data:
    konferencja 23.11.
    Status:
    Published
  1. -
    Authors:
    Magdalena Grębosz
    Book:
    Co-branding. Koncepcja i uwarunkowania rozwoju (rok: 2013, tom: -, strony: 294s.), Wydawca: Wydawnictwo Politechnika Łódzkiej
    Status:
    Published
  2. Postawy konsumentów wobec produktów co-brandingowych
    Authors:
    Magdalena Grębosz, pod redakcją: A. Czubała, P. Hadrian. J.W. Wiktor
    Book:
    Marketing w 25-leciu gospodarki rynkowej w Polsce (rok: 2014, tom: -, strony: 599-608), Wydawca: PWN
    Status:
    Published
  3. -
    Authors:
    Magdalena Grębosz
    Book:
    Partner brands selection in co-branding projects (rok: 2015, tom: -, strony: 128 s.), Wydawca: LAP - Lambert Academic Publishing
    Status:
    Published
  4. Symbolic dimension of brand in its development
    Authors:
    Magdalena Grębosz, pod redakcją Z. Dworzecki, M. Jarosiński
    Book:
    Within and Beyond Boundaries of Management (rok: 2014, tom: 1, strony: 291-298), Wydawca: Oficyna Wydawnicza SGH
    Status:
    Published