Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 32 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:

  1. Zachowania konsumentów w różnych formatach handlu detalicznego: e-commerce, m-commerce, sklepy stacjonarne

    Konkurs: PRELUDIUM 8 , panel: HS4

    Kierownik: dr Andrzej Szymkowiak

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  2. Jawne i utajone determinanty zachowań zakupowych młodych konsumentów wobec produktów marek własnych sieci handlowych w P...

    Konkurs: PRELUDIUM 8 , panel: HS4

    Kierownik: dr Urszula Garczarek-Bąk

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  3. Struktury poznawczo-motywacyjne w segmentacji zachowań konsumenckich młodzieży w internecie.

    Konkurs: PRELUDIUM 6 , panel: HS4

    Kierownik: dr Anna Myrda

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Zarządzania

  4. Patologie w zachowaniach konsumentów na rynku - typologia, modele

    Konkurs: OPUS 6 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Sławomir Smyczek

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzania

  5. Opracowanie modelu zachowań prosumenta na rynku energii

    Konkurs: OPUS 6 , panel: HS4

    Kierownik: dr Magdalena Węglarz

    Politechnika Wrocławska, Wydział Informatyki i Zarządzania

  6. Modelowanie dynamiki zachowań konsumentów na rynkach oligopolistycznych za pomocą automatów komórkowych

    Konkurs: OPUS 1 , panel: HS4

    Kierownik: dr Agnieszka Kowalska-Styczeń

    Politechnika Śląska, Wydział Organizacji i Zarządzania

  7. Postawy i zachowania młodych konsumentów wobec zdrowego i zrównoważonego żywienia

    Konkurs: HARMONIA 5 , panel: HS4

    Kierownik: dr Zuzanna Lecluyse-Pieniak

    Instytut Badań Konsumenckich i Sensorycznych spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

  8. Wpływ komunikacji nieformalnej na proces podejmowania decyzji o zakupie

    Konkurs: SONATA 4 , panel: HS4

    Kierownik: dr Jolanta Tkaczyk

    Akademia Leona Koźmińskiego

  9. Pozasytuacyjne determinanty reakcji konsumentów wobec kampanii marketingu społecznie zaangażowanego

    Konkurs: SONATA 1 , panel: HS4

    Kierownik: dr Grzegorz Zasuwa

    Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Nauk Społecznych

  10. Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce

    Konkurs: OPUS 3 , panel: HS4

    Kierownik: prof. Anna Olejniczuk-Merta

    Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur

  11. Uwarunkowania rozwoju gospodarki doświadczeń w Polsce w aspekcie wirtualnym i realnym

    Konkurs: OPUS 3 , panel: HS4

    Kierownik: dr Agnieszka Kacprzak

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Zarządzania

  12. Rynek produktów Sprawiedliwego Handlu w Polsce

    Konkurs: OPUS 2 , panel: HS4

    Kierownik: dr Małgorzata Radziukiewicz

    Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur

  13. Kompetencje konsumentów jako stymulanta innowacyjnych zachowań i zrównoważonej konsumpcji

    Konkurs: OPUS 2 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Anna Dąbrowska

    Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur

  14. Dekodowanie zanieczyszczenia cyfrowego: świadomość konsumentów, motywacje i zachowania wobec zrównoważonych praktyk cyfr...

    Konkurs: PRELUDIUM 22 , panel: HS4

    Kierownik: Konstantinos Madias

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

  15. Determinanty akceptacji przez młodych konsumentów wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w e-commerce - perspektywa m...

    Konkurs: OPUS 24 , panel: HS4

    Kierownik: prof. Małgorzata Bartosik-Purgat

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Gospodarki Międzynarodowej

  16. Wpływ prezentacji produktu w technologii Web Augmented Reality na zachowania konsumentów

    Konkurs: PRELUDIUM 20 , panel: HS4

    Kierownik: Kishokanth Jeganathan

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Marketingu

  17. Wdrażanie Koncepcji Zielonego Marketingu Poprzez Działania w Mediach Społecznościowych

    Konkurs: PRELUDIUM 20 , panel: HS4

    Kierownik: Elnur Nabivi

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Zarządzania

  18. Sztuczna Inteligencja jako twórca reklamy: badania eksperymentalne nad reakcjami konsumentów wobec przekazu reklamowego ...

    Konkurs: OPUS 19 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Małgorzata Karpińska-Krakowiak

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  19. Nadmierne kupowanie jako zachowanie pojawiające się w reakcji na nudę. Badania mechanizmu i warunków granicznych relacji...

    Konkurs: PRELUDIUM BIS 1 , panel: HS6

    Kierownik: dr hab. Agata Gąsiorowska

    SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą w Warszawie

  20. Społeczna nieodpowiedzialność a reputacja przedsiębiorstwa

    Konkurs: OPUS 16 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Grzegorz Zasuwa

    Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Nauk Społecznych

  21. Nowy program badawczy poświęcony poprawności i odporności metod wyceny opartych na preferencjach deklarowanych w obliczu...

    Konkurs: SONATA BIS 8 , panel: HS4

    Kierownik: prof. Mikołaj Czajkowski

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych

  22. Asymetria informacji w reklamie on-line a manipulacja zachowaniem e-konsumenta

    Konkurs: OPUS 15 , panel: HS4

    Kierownik: prof. Jan Wiktor

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości

  23. Kapitał środowiskowy. Badanie nad wpływem zaangażowania się w ochronę środowiska na zachowanie konsumentów

    Konkurs: PRELUDIUM 15 , panel: HS4

    Kierownik: Jakub Sokołowski

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych

  24. Analiza i modelowanie wizualnych procesów uwagowych w cyfrowym przekazie marketingowym

    Konkurs: OPUS 14 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Rafał Michalski

    Politechnika Wrocławska, Wydział Informatyki i Zarządzania

  25. Wpływ efektów behawioralnych na wycenę prywatnych dóbr konsumpcyjnych - podejście eksperymentalne.

    Konkurs: PRELUDIUM 14 , panel: HS4

    Kierownik: Magdalena Brzozowicz

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych

  26. Znakowanie w budowaniu świadomości konsumpcyjnej nabywców żywności na rzecz zmniejszania jej marnotrawienia

    Konkurs: OPUS 14 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Urszula Samotyja

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Nauk o Jakości

  27. Strategie marek międzynarodowych stosowane przez przedsiębiorstwa z rynków wschodzących ze względu na efekt kraju pochod...

    Konkurs: OPUS 13 , panel: HS4

    Kierownik: prof. Marzanna Witek-Hajduk

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Gospodarki Światowej

  28. Znaczenie efektu kraju pochodzenia i etnocentryzmu konsumenckiego na rynku produktów żywnościowych

    Konkurs: OPUS 13 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Paweł Bryła

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  29. Marketing interaktywny z wykorzystaniem eksploracji internetowych sieci społecznych

    Konkurs: OPUS 1 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Jerzy Surma

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

  30. Zachowania konsumencko-przestrzenne studentów w rozwoju miast poprzemysłowych

    Konkurs: PRELUDIUM 12 , panel: HS4

    Kierownik: dr Jakub Zasina

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny

  31. Segmentacja konsumentów energii elektrycznej za pomocą fazowego modelu zmiany: Analiza czynników wpływających na akcepta...

    Konkurs: OPUS 12 , panel: HS4

    Kierownik: dr Anna Kowalska-Pyzalska

    Politechnika Wrocławska

  32. E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań

    Konkurs: OPUS 1 , panel: HS4

    Kierownik: dr Magdalena Jaciow

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Ekonomii