Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Znaczenie efektu kraju pochodzenia i etnocentryzmu konsumenckiego na rynku produktów żywnościowych

2017/25/B/HS4/00031

Słowa kluczowe:

marketing żywności zachowania konsumentów etnocentryzm konsumencki efekt kraju pochodzenia rynek produktów żywnościowych

Deskryptory:

  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • NZ9_7: Naukowe podstawy żywienia i badania żywności

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

woj. łódzkie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Paweł Bryła 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: OPUS 13 - ogłoszony 2017-03-15

Przyznana kwota: 410 200 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2018-01-01

Zakończenie projektu: 2022-07-11

Planowany czas trwania projektu: 54 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.