2017/27/B/HS4/01876
Słowa kluczowe:
marketing zachowania konsumentów komunikacja wizualna cyfrowy przekaz śledzenie ruchu gałek ocznych modele Markova z ukrytymi zmiennymi
Deskryptory:
Panel:
HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia
Jednostka realizująca:
Politechnika Wrocławska, Wydział Informatyki i Zarządzania
woj. dolnośląskie
Kierownik projektu (z jednostki realizującej):
Liczba wykonawców projektu: 2
Konkurs: OPUS 14 - ogłoszony 2017-09-15
Przyznana kwota: 275 800 PLN
Rozpoczęcie projektu: 2018-07-01
Zakończenie projektu: 2022-07-25
Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)
Status projektu: Projekt zakończony
Pobierz opis projektu w formacie .pdf
Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.