Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Analiza i modelowanie wizualnych procesów uwagowych w cyfrowym przekazie marketingowym

2017/27/B/HS4/01876

Słowa kluczowe:

marketing zachowania konsumentów komunikacja wizualna cyfrowy przekaz śledzenie ruchu gałek ocznych modele Markova z ukrytymi zmiennymi

Deskryptory:

  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Politechnika Wrocławska, Wydział Informatyki i Zarządzania

woj. dolnośląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Rafał Michalski 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: OPUS 14 - ogłoszony 2017-09-15

Przyznana kwota: 275 800 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2018-07-01

Zakończenie projektu: 2022-07-25

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt zakończony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (6)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (7)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Application of hidden Markov models to eye tracking data analysis of visual quality inspection operations
    Autorzy:
    Ulutas, B. H., Özkan, N. F., Michalski, R.
    Czasopismo:
    Central European Journal of Operations Research (rok: 2020, tom: 28, strony: 761–777), Wydawca: Springer
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1007/s10100-019-00628-x - link do publikacji
  2. The influence of product digital visual presentation on purchase willingness: effects of roundedness axes and degree
    Autorzy:
    Michalski R.
    Czasopismo:
    Multimedia Tools and Applications (rok: 2023, tom: -, strony: 45687), Wydawca: Springer
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1007/s11042-023-15786-z - link do publikacji
  3. Wpływ struktury graficznej prostych ulotek reklamowych na preferencje potencjalnych klientów – badanie okulograficzne
    Autorzy:
    Michalski R., Ogar A.
    Czasopismo:
    Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie (rok: 2020, tom: 82, strony: 173–197), Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.21008/j.0239-9415.2020.082.12 - link do publikacji
  4. Conjoint analysis models of digital packaging information features in customer decision-making
    Autorzy:
    Płonka M., Grobelny J., Michalski R.
    Czasopismo:
    International Journal of Information Technology & Decision Making (rok: 2023, tom: 22 (5), strony: 1551-1590), Wydawca: World Scientific
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1142/S0219622022500766 - link do publikacji
  5. Modeling human thinking about similarities by neuromatrices in the perspective of fuzzy logic
    Autorzy:
    Grobelny J., Michalski R., Weber G.-W.
    Czasopismo:
    Neural Computing and Applications (rok: 2021, tom: 33, strony: 5843-5867), Wydawca: Springer
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1007/s00521-020-05363-y - link do publikacji
  6. Rola orientacji ulotki i wyróżnienia czcionki w odbiorze przekazu reklamowego
    Autorzy:
    Michalski R., Biazik M.
    Czasopismo:
    Zeszyty Naukowe Politechniki Poznańskiej. Organizacja i Zarządzanie (rok: 2020, tom: 81, strony: 159–179), Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.21008/j.0239-9415.2020.081.11 - link do publikacji
  1. Column versus tabular layout of paragraphs in message conveyance: visual processing study based on eye-tracking data
    Autorzy:
    Michalski R., Grobelny J., Bezdzietna A.
    Konferencja:
    35th International Business Information Management Association Conference (IBIMA) (rok: 2020, ), Wydawca: International Business Information Management Association
    Data:
    konferencja 1-2 April
    Status:
    Opublikowana
  2. Hidden Markov Models for Visual Processing of Marketing Leaflets
    Autorzy:
    Grobelny J., Michalski R.
    Konferencja:
    International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics AHFE 2020: Advances in Simulation and Digital Human Modeling; San Diego, CA, USA (rok: 2020, ), Wydawca: Springer, Cham
    Data:
    konferencja 16-20 July
    Status:
    Opublikowana
  3. Similarity assessment in the design of graphic marketing messages: the case of drain cleaner packaging
    Autorzy:
    Grobelny J., Michalski R.
    Konferencja:
    35th International Business Information Management Association Conference (IBIMA) (rok: 2020, ), Wydawca: International Business Information Management Association
    Data:
    konferencja 1-2 April
    Status:
    Opublikowana
  4. The effect of camera viewing angle on product digital presentation perception
    Autorzy:
    Michalski R., Grobelny J.
    Konferencja:
    HCI INTERNATIONAL 2022, 24th International Conference on Human-Computer Interaction (rok: 2022, ), Wydawca: Springer
    Data:
    konferencja 26 June - 1 July 2022
    Status:
    Opublikowana
  5. Investigating Human Visual Behavior by Hidden Markov Models in the Design of Marketing Information
    Autorzy:
    Grobelny J., Michalski R.
    Konferencja:
    AHFE 2019, Advances in Human Factors and Simulation (rok: 2020, ), Wydawca: Springer Nature Switzerland
    Data:
    konferencja 43670
    Status:
    Opublikowana
  6. The role of virtual package shapes in digital product presentation
    Autorzy:
    Michalski R.
    Konferencja:
    International Conference on Applied Human Factors and Ergonomics AHFE 2020: Advances in Ergonomics in Design (rok: 2020, ), Wydawca: Springer, Cham
    Data:
    konferencja 16-20 July
    Status:
    Opublikowana
  7. Eye-Tracking Examination of the Anthropological Race, Gender and Verbal-Pictorial Relative Positions on Ergonomics of Visual Information Presentation
    Autorzy:
    Michalski R., Koszela-Kulińska J.
    Konferencja:
    AHFE 2019, Advances in Ergonomics in Design (rok: 2020, ), Wydawca: Springer Nature Switzerland
    Data:
    konferencja 43670
    Status:
    Opublikowana
  1. -
    Autorzy:
    Rafał Michalski
    Książka:
    Markov Models in Marketing , Wydawca: Routledge
    Status:
    Złożona