Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wpływ komunikacji nieformalnej na proces podejmowania decyzji o zakupie

2012/07/D/HS4/01761

Słowa kluczowe:

komunikacja nieformalna zachowania nabywców proces podejmowania decyzji o zakupie

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Akademia Leona Koźmińskiego

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Jolanta Tkaczyk 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: SONATA 4 - ogłoszony 2012-09-15

Przyznana kwota: 146 313 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2013-06-25

Zakończenie projektu: 2016-12-24

Planowany czas trwania projektu: 42 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. laptop wraz z oprogramowaniem. Za kwotę 3 500 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (11)
  • Publikacje książkowe (2)
  1. Impact of consumer involvement on product recommendations
    Autorzy:
    Jolanta Tkaczyk, Magdalena Krzyżanowska
    Czasopismo:
    International Journal of Management Cases (rok: 2016, tom: 18/1, strony: 27-38), Wydawca: Access Press UK
    Status:
    Opublikowana
  2. Komunikacja nieformalna - metaanaliza
    Autorzy:
    Jolanta Tkaczyk
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2014, tom: 8, strony: 747-754), Wydawca: PWE
    Status:
    Opublikowana
  3. POZIOM ZAANGAŻOWANIA KONSUMENTA W ZAKUP PRODUKTU A SKŁONNOŚĆ DO GENEROWANIA PRZEKAZÓW W KOMUNIKACJI NIEFORMALNEJ
    Autorzy:
    Jolanta Tkaczyk
    Czasopismo:
    Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe UE w Katowicach (rok: 2015, tom: 236, strony: 153-162), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
    Status:
    Opublikowana
  4. CONSUMER ATTITUDE TOWARD PAYMENT FOR RECOMMENDATIONS
    Autorzy:
    Jolanta Tkaczyk, Magdalena Krzyżanowska
    Czasopismo:
    International Journal of Management Cases (rok: 2014, tom: 16,2, strony: 46-60), Wydawca: CIRCLE Research Centre
    Status:
    Opublikowana
  5. Consumers' Information Source Horizon in a Decision-Making Process – A European Perspective
    Autorzy:
    Jolanta Tkaczyk
    Czasopismo:
    International Journal of Business and Management Invention (rok: 2016, tom: 5 Issue 11, strony: 130-135), Wydawca: Business and Management Invention Publishing House
    Status:
    Opublikowana
  6. INFORMAL CHANNELS OF COMMUNICATION USED BY ENTERPRISES
    Autorzy:
    Grzegorz Mazurek, Jolanta Tkaczyk
    Czasopismo:
    ACTA SCIENTIARUM POLONORUM. Oeconomia (rok: 2016, tom: 15 (2), strony: 103-112), Wydawca: SGGW
    Status:
    Opublikowana
  7. Komunikacja nieformalna online (EWOM) jako narzędzie cyfrowej komunikacji marketingowej – istota, formy, motywacje
    Autorzy:
    Jolanta Tkaczyk
    Czasopismo:
    Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu (rok: 2016, tom: 67/2, strony: 25-38), Wydawca: WSB w Poznaniu
    Status:
    Opublikowana
  8. THE IMPORTANCE OF SIMILARITY AND EXPERTISE OF THE INFORMATION SOURCE IN THE WORD-OF-MOUTH COMMUNICATION PROCESS
    Autorzy:
    Jolanta Tkaczyk
    Czasopismo:
    International Conference on Marketing & Business Development (rok: 2016, tom: II/1, strony: 61-71), Wydawca: The Bucharest University of Economic Studies Publishing House
    Status:
    Opublikowana
  9. Źródła informacji w procesie podejmowania decyzji o zakupie przez e-konsumentów – Polska na tle innych państw UE
    Autorzy:
    Jolanta Tkaczyk
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2015, tom: 8, strony: 757-769), Wydawca: PWE
    Status:
    Opublikowana
  10. CONSUMER INVOLVEMENT IN THE PURCHASE OF FOOD PRODUCTS AND THE WILLINGNESS TO GENERATE FEEDBACK THROUGH WORD-OF-MOUTH COMMUNICATION
    Autorzy:
    Jolanta Tkaczyk
    Czasopismo:
    Journal of Agribusiness and Rural Development (rok: 2017, tom: 3 (45), strony: 685-692), Wydawca: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.17306/J.JARD.2017.00345 - link do publikacji
  11. Consumer Susceptibility to Social Influence and Tendency to Generate a Positive or Negative Message in Word of Mouth Communication
    Autorzy:
    Jolanta Tkaczyk
    Czasopismo:
    Journal of International Conference on Marketing and Business Development (rok: 2015, tom: I, strony: 21-28), Wydawca: Bucharest University of Economic Studies Publishing House
    Status:
    Opublikowana
  1. Konsument w Internecie
    Autorzy:
    Jolanta Tkaczyk
    Książka:
    E-marketing (rok: 2018, tom: red. G. Mazurek, strony: 53-74), Wydawca: Poltext
    Status:
    Opublikowana
  2. Media społecznościowe w zachowaniach konsumentów
    Autorzy:
    Jolanta Tkaczyk, Marcin Awdziej
    Książka:
    Zachowania konsumentów. Globalizacja, nowe technologie, aktualne trendy, otoczenie społeczno-kulturowe (rok: 2017, tom: -, strony: 127-142), Wydawca: PWN
    Status:
    Opublikowana