Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Pozasytuacyjne determinanty reakcji konsumentów wobec kampanii marketingu społecznie zaangażowanego

2011/01/D/HS4/05661

Słowa kluczowe:

marketing społecznie zaangażowany zachowania konsumentów

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Nauk Społecznych

woj. lubelskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Grzegorz Zasuwa 

Liczba wykonawców projektu: 5

Konkurs: SONATA 1 - ogłoszony 2011-03-15

Przyznana kwota: 59 520 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2011-12-19

Zakończenie projektu: 2014-12-18

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. brak.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (4)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (2)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. How do configurations of values guide prosocial attitudes? The context of corporate social marketing
    Autorzy:
    Grzegorz Zasuwa
    Czasopismo:
    Sage Open , Wydawca: Sage
    Status:
    Złożona
  2. Do the ends justify the means? How altruistic values moderate consumer responses to corporate social initiatives
    Autorzy:
    Grzegorz Zasuwa
    Czasopismo:
    Journal of Business Research (rok: 2016, tom: 69, strony: 3714–3719), Wydawca: Elsevier B.V.
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.jbusres.2016.03.034 - link do publikacji
  3. Basic values and attitudes toward cause-related marketing
    Autorzy:
    Grzeorz Zasuwa
    Czasopismo:
    PN Social Responsibility of Organization. Changes and their directions (rok: 2015, tom: 387, strony: 215-228), Wydawca: Publishing House of Wrocław University of Economics
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15611/pn.2015.387.18 - link do publikacji
  4. Motywy podejmowania kampanii marketingu społecznie zaangażowanego oraz ich konsekwencje
    Autorzy:
    Grzegorz Zasuwa
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2014, tom: nr 8 (CD), strony: 784-789), Wydawca: PWE
    Status:
    Opublikowana
  1. 5th EMAC Regional Conference - Marketing Theory Challenges in Emerging Markets
    Autorzy:
    Grzegorz Zasuwa
    Konferencja:
    5th EMAC Regional Conference - Marketing Theory Challenges in Emerging Markets (rok: 2014, ), Wydawca: Publishing House of the University of Economics in Katowice
    Data:
    konferencja 24-26 września
    Status:
    Opublikowana
  2. The impact of value orientations on consumer attitudes towards CRM
    Autorzy:
    Grzegorz Zasuwa
    Konferencja:
    EMAC 2014, PARADIGM SHIFTS & INTERACTIONS 43rd Anual Conference (rok: 2014, ), Wydawca: European Marketing Academy
    Data:
    konferencja 3-6 czerwca
    Status:
    Opublikowana
  1. -
    Autorzy:
    Grzegorz Zasuwa
    Książka:
    Znaczenie wartości w prospołecznych zachowaniach konsumentów. Kontekst marketingu społecznie zaangażowanego (rok: 2015, ), Wydawca: Wydawnictwo KUL
    Status:
    Przyjęta do publikacji