Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Uwarunkowania rozwoju gospodarki doświadczeń w Polsce w aspekcie wirtualnym i realnym

2012/05/B/HS4/04213

Słowa kluczowe:

gospodarka doświadczeń zachowania konsumenckie Internet doświadczenie

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Warszawski, Wydział Zarządzania

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Agnieszka Kacprzak 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: OPUS 3 - ogłoszony 2012-03-15

Przyznana kwota: 196 800 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2013-02-14

Zakończenie projektu: 2015-10-13

Planowany czas trwania projektu: 32 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (4)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (4)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. ZAKUPY - PRZYMUS CZY PRZYJEMNOŚĆ? ANALIZA MOTYWACJI WSPÓŁCZESNYCH KONSUMENTÓW W ŚWIETLE BADAŃ JAKOŚCIOWYCH
    Autorzy:
    Monika Skorek, Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska
    Czasopismo:
    Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego (rok: 2014, tom: nr 825/ 36, strony: 171-181), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
    Status:
    Opublikowana
  2. DZIAŁANIA Z ZAKRESU MARKETINGU DOŚWIADCZEŃ W OCZACH POLSKICH KONSUMENTÓW – WYNIKI BADAŃ JAKOŚCIOWYCH
    Autorzy:
    Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak
    Czasopismo:
    Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach. (rok: 2016, tom: 255, strony: 18-27), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach
    Status:
    Opublikowana
  3. Attitudes of Polish Consumers Toward Experiential Marketing
    Autorzy:
    Monika Skorek
    Czasopismo:
    Journal of Management and Business Administration. Central Europe. (rok: 2016, tom: Vo. 24 No.4, strony: 109-124), Wydawca: De Gruyter
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.7206/jmba.ce.2450-7814.185 - link do publikacji
  4. Value in shopping experiences in the perception of Polish consumers
    Autorzy:
    Katarzyna Dziewanowska, Agnieszka Kacprzak, Monika Skorek
    Czasopismo:
    International Journal of Business Performance Management (rok: 2015, tom: Vol. 16 No.2/3, strony: 149-168), Wydawca: Inderscience Publishers
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1504/IJBPM.2015.068725 - link do publikacji
  1. The Level of Consumer Willingness to Participate i n the Experience Economy – The Case of Poland
    Autorzy:
    Monika Skorek
    Konferencja:
    5th European Business Research Conference (rok: 2015, ), Wydawca: World Business Institute
    Data:
    konferencja 10-11.09.2015
    Status:
    Opublikowana
  2. Comparison of Dimensions of Online and Offline Shopping Experiences
    Autorzy:
    Katarzyna Dziewanowska
    Konferencja:
    Annual Paris Business Research Conference (rok: 2015, ), Wydawca: World Business Institute
    Data:
    konferencja 13-14.08.2015
    Status:
    Opublikowana
  3. THE EXPERIENCE MARKETING IN AN EMERGING MARKET- THE CASE OF POLAND
    Autorzy:
    Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek
    Konferencja:
    Advances in Business-Related Scientific Research Conference 2015 (rok: 2015, ), Wydawca: GEA College - Faculty of Entrepreneurship
    Data:
    konferencja 25-27.03.2015
    Status:
    Opublikowana
  4. The Empirical Analysis of Consumers' Attitudes towards Experience Realms
    Autorzy:
    Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek
    Konferencja:
    Annual Paris Business Research Conference (rok: 2015, ), Wydawca: World Business Institute
    Data:
    konferencja 13-14.08.2015
    Status:
    Opublikowana
  1. nie dotyczy
    Autorzy:
    Agnieszka Kacprzak, Katarzyna Dziewanowska, Monika Skorek
    Książka:
    Gospodarka doświadczeń - perspektywa polskiego konsumenta (rok: 2015, tom: nie dotyczy, strony: nie dotyczy), Wydawca: PWN
    Status:
    Opublikowana