Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Społeczna nieodpowiedzialność a reputacja przedsiębiorstwa

2018/31/B/HS4/00385

Słowa kluczowe:

zachowania konsumentów społeczna nieodpowiedzialność przedsiębiorstw reputacja przedsiębiorstwa

Deskryptory:

  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Nauk Społecznych

woj. lubelskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Grzegorz Zasuwa 

Liczba wykonawców projektu: 4

Konkurs: OPUS 16 - ogłoszony 2018-09-14

Przyznana kwota: 399 420 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2019-07-26

Zakończenie projektu: 2024-07-25

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt w realizacji

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (6)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (4)
  • Publikacje książkowe (2)
  1. How does corporate social irresponsibility affect an organizational reputation? The mediation role of moral anger and distrust
    Autorzy:
    Grzegorz Zasuwa
    Czasopismo:
    Social Responsibility Journal (rok: 2024, tom: -, strony: -), Wydawca: Emerald Publishing Limited
    Status:
    Złożona
  2. Corporate social irresponsibility and consumer punishment: A systematic review and research agenda
    Autorzy:
    Carmen Valor, Paolo Antonetti, Grzegorz Zasuwa
    Czasopismo:
    Journal of Business Research (rok: 2022, tom: 144, strony: 1218–1233), Wydawca: Elsevier Inc
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.jbusres.2022.02.063 - link do publikacji
  3. How do CSI and CSR perceptions affect word of mouth recommendations? Therole of trust, distrust, and moral norms
    Autorzy:
    Grzegorz Zasuwa, Magdalena Stefańska
    Czasopismo:
    Corporate Communications: an International Journal (rok: 2022, tom: 28, strony: 905-923), Wydawca: Emerald Publishing Limited
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1108/CCIJ-11-2022-0139 - link do publikacji
  4. How do irresponsibility attributions affect organisational reputation? Evidence from the banking industry
    Autorzy:
    Grzegorz Zasuwa, Grzegorz Wesołowski
    Czasopismo:
    International Journal of Bank Marketing (rok: 2023, tom: ahead of print, strony: ahead of print), Wydawca: Emerald Publishing Limited
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1108/IJBM-02-2023-0099 - link do publikacji
  5. How does corporate social irresponsibility affect retailer reputation and consumer advocacy?
    Autorzy:
    Grzegorz Zasuwa, Sylwia Kostrzewa
    Czasopismo:
    Retailing and Consumer Services (rok: 2023, tom: -, strony: -), Wydawca: Elsevier B.V.
    Status:
    Złożona
  6. Is there any excuse for wrongdoing? The moderating role of perceived reasons for bank irresponsibility in blame appraisal and WOM recommendations
    Autorzy:
    Grzegorz Zasuwa
    Czasopismo:
    Social Responsibility Journal (rok: 2023, tom: ahead of print, strony: ahead of print), Wydawca: Emerald Publishing Limited
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1108/SRJ-04-2023-0245 - link do publikacji
  1. How corporate irresponsibility affects negative word of mouth: the moderated mediation approach
    Autorzy:
    Grzegorz Zasuwa. Magdalena Stefańska
    Konferencja:
    EMAC Annual Conference 2022 (rok: 2022, ), Wydawca: European Marketing Academy
    Data:
    konferencja 24-27 Maja 2022
    Status:
    Opublikowana
  2. How do CSI attributions moderate the effects of a CSI incident on corporate reputation?
    Autorzy:
    Grzegorz Zasuwa
    Konferencja:
    2023 AMA Winter Academic Conference (rok: 2023, ), Wydawca: American Marketing Association
    Data:
    konferencja 10-12 lutego 2023
    Status:
    Opublikowana
  3. Towards a measure for perceived motives behind CSI incidents
    Autorzy:
    Grzegorz Zasuwa, Wiktor Razmus
    Konferencja:
    EMAC 2021 (rok: 2021, ), Wydawca: European Marketing Academy
    Data:
    konferencja 25-28 maja 2021 roku
    Status:
    Opublikowana
  4. A Consumer Perspective on Corporate Social Irresponsibility: A Scale Development and Preliminary Validation
    Autorzy:
    Grzegorz Zasuwa
    Konferencja:
    ANZMAC2023 Marketing for Good (rok: 2023, ), Wydawca: The Australian and New Zealand Marketing Academy
    Data:
    konferencja 4-6 grudnia 2023
    Status:
    Opublikowana
  1. The impact of doing bad on consumer (dis)trust in the company: The moderating role of moral values
    Autorzy:
    Magdalena Stefańska, Grzegorz Zasuwa
    Książka:
    Corporate Social Responsibility and Sustainability. From Values to Impact (rok: 2022, tom: b.d., strony: 80-91), Wydawca: Routledge
    Status:
    Opublikowana
  2. Corporate social irresponsibility and moral values: A consumer perspective
    Autorzy:
    Grzegorz Zasuwa
    Książka:
    Corporate Social Responsibility and Sustainability. From Values to Impact (rok: 2022, tom: -, strony: 68-79), Wydawca: Routledge
    Status:
    Opublikowana