Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

21 projects found matching your search criteria :

  1. Modelling prosumers' behaviour on the energy market

    Call: OPUS 6 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Magdalena Węglarz

    Politechnika Wrocławska, Wydział Informatyki i Zarządzania

  2. Young consumers' attitudes and behaviour towards sustainable and healthy eating

    Call: HARMONIA 5 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Zuzanna Lecluyse-Pieniak

    Instytut Badań Konsumenckich i Sensorycznych spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

  3. Multidimensional analysis of organozational behaviour. The metodology and measurement tool.

    Call: OPUS 5 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Katarzyna Januszkiewicz

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania

  4. Coordination, communication and trust as a factors driving effective inter-organizational collaboration in the system of...

    Call: SONATA 4 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Katarzyna Sienkiewicz-Małyjurek

    Politechnika Śląska, Wydział Organizacji i Zarządzania

  5. Behaviour of Polish Businesses in the Internationalization Process. International Entrepreneurship Approach

    Call: OPUS 4 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Krzysztof Wach

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych

  6. The influence of word of mouth on desicion making process

    Call: SONATA 4 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Jolanta Tkaczyk

    Akademia Leona Koźmińskiego

  7. The non-situational determinants of consumer reactions towards cause-related marketing campaign

    Call: SONATA 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Grzegorz Zasuwa

    Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Nauk Społecznych

  8. Consumption in innovative economy

    Call: OPUS 3 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Anna Olejniczuk-Merta

    Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur

  9. Determinants of expierience economy development in Poland in its virtual and real aspect

    Call: OPUS 3 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Agnieszka Kacprzak

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Zarządzania

  10. Fair Trade product market in Poland

    Call: OPUS 2 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Małgorzata Radziukiewicz

    Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur

  11. Consumer Competence as a Stimulant of Innovative Behaviour and Sustainable Consuption

    Call: OPUS 2 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Anna Dąbrowska

    Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur

  12. Decoding Digital Pollution: Consumer Awareness, Motivations, and Behaviour towards Sustainable Digital Practices

    Call: PRELUDIUM 22 , Panel: HS4

    Principal investigator: Konstantinos Madias

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

  13. The financial language of gender. Financial literacy and behaviour of women compared to men and the language in the doma...

    Call: OPUS 22 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Andrzej Cwynar

    Wyższa Szkoła Ekonomii i Innowacji w Lublinie

  14. Web Augemented Reality (WebAR) product presentation and its impact on consumer behaviour

    Call: PRELUDIUM 20 , Panel: HS4

    Principal investigator: Kishokanth Jeganathan

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Marketingu

  15. The role of institutions for health, attitudes and behaviours in later life

    Call: OPUS 17 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Anna Nicińska

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych

  16. Corporate Social Irresponsibility and Corporate Reputation

    Call: OPUS 16 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Grzegorz Zasuwa

    Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Nauk Społecznych

  17. Information asymmetry in online advertising and manipulation of e-consumer behaviour

    Call: OPUS 15 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Jan Wiktor

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości

  18. Analysis and modeling of visual attention processes in a digital marketing message

    Call: OPUS 14 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Rafał Michalski

    Politechnika Wrocławska, Wydział Informatyki i Zarządzania

  19. The importance of the country-of-origin effect and consumer ethnocentrism on the market of food products

    Call: OPUS 13 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Paweł Bryła

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  20. Interactive marketing based on the on-line social networks mining

    Call: OPUS 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Jerzy Surma

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

  21. The impact of corporate reputation on behaviour of stock market investors

    Call: SONATA 12 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Anna Blajer-Gołębiewska

    Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiczny