Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 7 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:

  1. Jawne i utajone determinanty zachowań zakupowych młodych konsumentów wobec produktów marek własnych sieci handlowych w P...

    Konkurs: PRELUDIUM 8 , panel: HS4

    Kierownik: dr Urszula Garczarek-Bąk

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  2. Zmiany plastyczne mózgu towarzyszące nabywaniu drugiego języka - efekty multimodalne i specyficzne dla modalności

    Konkurs: HARMONIA 6 , panel: HS6

    Kierownik: dr Artur Marchewka

    Instytut Biologii Doświadczalnej im. M. Nenckiego PAN

  3. Prosumpcja jako forma kształtowania relacji z nabywcą finalnym - ujęcie modelowe

    Konkurs: OPUS 6 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Agnieszka Baruk

    Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania

  4. Wpływ komunikacji nieformalnej na proces podejmowania decyzji o zakupie

    Konkurs: SONATA 4 , panel: HS4

    Kierownik: dr Jolanta Tkaczyk

    Akademia Leona Koźmińskiego

  5. Lojalność klientów biur podróży w Polsce - uwarunkowania, modele, wyniki badań

    Konkurs: SONATA 2 , panel: HS4

    Kierownik: dr Izabela Michalska-Dudek

    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki

  6. Znakowanie w budowaniu świadomości konsumpcyjnej nabywców żywności na rzecz zmniejszania jej marnotrawienia

    Konkurs: OPUS 14 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Urszula Samotyja

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Nauk o Jakości

  7. Konsumenci wobec koncepcji wspólnego znaku towarowego gwarancyjnego polskich przedsiębiorstw rodzinnych

    Konkurs: OPUS 11 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Anna Nikodemska-Wołowik

    Uniwersytet Gdański, Wydział Ekonomiczny