- POZIOM ZAANGAŻOWANIA KONSUMENTA W ZAKUP PRODUKTU A SKŁONNOŚĆ DO GENEROWANIA PRZEKAZÓW W KOMUNIKACJI NIEFORMALNEJ - Czasopismo: - Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe UE w Katowicach  (rok: 2015, tom: 236, strony: 153-162), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach 
- Consumers' Information Source Horizon in a Decision-Making Process – A European Perspective - Czasopismo: - International Journal of Business and Management Invention  (rok: 2016, tom: 5 Issue 11, strony: 130-135), Wydawca: Business and Management Invention Publishing House 
- Impact of consumer involvement on product recommendations - Autorzy: - Jolanta Tkaczyk, Magdalena Krzyżanowska 
- Czasopismo: - International Journal of Management Cases  (rok: 2016, tom: 18/1, strony: 27-38), Wydawca: Access Press UK 
- Consumer Susceptibility to Social Influence and Tendency to Generate a Positive or Negative Message in Word of Mouth Communication - Czasopismo: - Journal of International Conference on Marketing and Business Development  (rok: 2015, tom: I, strony: 21-28), Wydawca: Bucharest University of Economic Studies Publishing House 
- THE IMPORTANCE OF SIMILARITY AND EXPERTISE OF THE INFORMATION SOURCE IN THE WORD-OF-MOUTH COMMUNICATION PROCESS - Czasopismo: - International Conference on Marketing & Business Development  (rok: 2016, tom: II/1, strony: 61-71), Wydawca: The Bucharest University of Economic Studies Publishing House 
- CONSUMER ATTITUDE TOWARD PAYMENT FOR RECOMMENDATIONS - Autorzy: - Jolanta Tkaczyk, Magdalena Krzyżanowska 
- Czasopismo: - International Journal of Management Cases  (rok: 2014, tom: 16,2, strony: 46-60), Wydawca: CIRCLE Research Centre 
- INFORMAL CHANNELS OF COMMUNICATION USED BY ENTERPRISES - Autorzy: - Grzegorz Mazurek, Jolanta Tkaczyk 
- Czasopismo: - ACTA SCIENTIARUM POLONORUM. Oeconomia  (rok: 2016, tom: 15 (2), strony: 103-112), Wydawca: SGGW 
- Consumers' Information Source Horizon in a Decision-Making Process – A European Perspective - Czasopismo: - International Journal of Business and Management Invention  (rok: 2016, tom: 5 Issue 11, strony: 130-135), Wydawca: Business and Management Invention Publishing House 
- CONSUMER INVOLVEMENT IN THE PURCHASE OF FOOD PRODUCTS AND THE WILLINGNESS TO GENERATE FEEDBACK THROUGH WORD-OF-MOUTH COMMUNICATION - Czasopismo: - Journal of Agribusiness and Rural Development  (rok: 2017, tom: 3 (45), strony: 685-692), Wydawca: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu 
- Consumer Susceptibility to Social Influence and Tendency to Generate a Positive or Negative Message in Word of Mouth Communication - Czasopismo: - Journal of International Conference on Marketing and Business Development  (rok: 2015, tom: I, strony: 21-28), Wydawca: Bucharest University of Economic Studies Publishing House 
- INFORMAL CHANNELS OF COMMUNICATION USED BY ENTERPRISES - Autorzy: - Grzegorz Mazurek, Jolanta Tkaczyk 
- Czasopismo: - ACTA SCIENTIARUM POLONORUM. Oeconomia  (rok: 2016, tom: 15 (2), strony: 103-112), Wydawca: SGGW 
- CONSUMER INVOLVEMENT IN THE PURCHASE OF FOOD PRODUCTS AND THE WILLINGNESS TO GENERATE FEEDBACK THROUGH WORD-OF-MOUTH COMMUNICATION - Czasopismo: - Journal of Agribusiness and Rural Development  (rok: 2017, tom: 3 (45), strony: 685-692), Wydawca: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu 
- Impact of consumer involvement on product recommendations - Autorzy: - Jolanta Tkaczyk, Magdalena Krzyżanowska 
- Czasopismo: - International Journal of Management Cases  (rok: 2016, tom: 18/1, strony: 27-38), Wydawca: Access Press UK 
- Komunikacja nieformalna online (EWOM) jako narzędzie cyfrowej komunikacji marketingowej – istota, formy, motywacje - Czasopismo: - Zeszyty Naukowe Wyższej Szkoły Bankowej w Poznaniu  (rok: 2016, tom: 67/2, strony: 25-38), Wydawca: WSB w Poznaniu 
- Komunikacja nieformalna - metaanaliza - Czasopismo: - Marketing i Rynek  (rok: 2014, tom: 8, strony: 747-754), Wydawca: PWE 
- Źródła informacji w procesie podejmowania decyzji o zakupie przez e-konsumentów – Polska na tle innych państw UE - Czasopismo: - Marketing i Rynek  (rok: 2015, tom: 8, strony: 757-769), Wydawca: PWE