Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Jawne i utajone determinanty zachowań zakupowych młodych konsumentów wobec produktów marek własnych sieci handlowych w Polsce

2014/15/N/HS4/01425

Słowa kluczowe:

neuromarketing okulografia EEG marki własne sieci handlowe zachowania konsumenta młodzi nabywcy proces decyzyjny,

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

woj. wielkopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Urszula Garczarek-Bąk 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 8 - ogłoszony 2014-09-15

Przyznana kwota: 89 912 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2015-08-27

Zakończenie projektu: 2018-08-26

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. laptop. Za kwotę 5 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (13)
  1. Różnice pomiędzy deklaracjami dotyczącymi zakupu produktów marek własnych sieci handlowych a faktycznymi decyzjami zakupowymi młodych nabywców
    Autorzy:
    Urszula Garczarek-Bąk
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2016, tom: 460, strony: 137-151), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15611/pn.2016.460.13 - link do publikacji
  2. EEG frontal asymmetry predicts product purchase differently for national brands and private labels
    Autorzy:
    Urszula Garczarek-Bąk, Aneta Disterheft
    Czasopismo:
    Journal of Neuroscience, Psychology, and Economics (rok: 2018, tom: 11(3), strony: 182-195), Wydawca: Association for NeuroPsychoEconomics
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1037/npe0000094 - link do publikacji
  3. Eye trackingowe postrzeganie marek własnych
    Autorzy:
    Urszula Garczarek-Bąk
    Czasopismo:
    Packaging-Polska (rok: 2017, tom: 10, strony: 22-25), Wydawca: European Media Group Sp. z o.o.
    Status:
    Opublikowana
  4. Eyetracking and EEG research on Explicit and Implicit Factors Determining Private Labels Possible Purchase
    Autorzy:
    Urszula Garczarek-Bąk
    Czasopismo:
    International Journal of Management and Economics (rok: 2018, tom: 54 (1), strony: 36-49), Wydawca: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.2478/ijme-2018-0004 - link do publikacji
  5. Marketing communication instruments used by the retail chain on the Internet
    Autorzy:
    Urszula Garczarek-Bąk
    Czasopismo:
    Marketing i Zarządzanie (rok: 2016, tom: 5 (46), strony: 143-154), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.18276/miz.2016.46-15 - link do publikacji
  6. Neuro- And Psychophysiological Consumer Research Methods Overview and Research Hints
    Autorzy:
    Urszula Garczarek-Bąk, Aneta Disterheft
    Czasopismo:
    Przedsiębiorczość i Zarządzanie (rok: 2019, ), Wydawca: Społeczna Akademia Nauk
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  7. Analiza obszarów zainteresowania w oparciu o badania eye trackingowe na przykładzie produktów marek własnych i producenckich
    Autorzy:
    Urszula Garczarek-Bąk; Aneta Disterheft
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2018, tom: 525, strony: 211-226), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15611/pn.2018.525.18 - link do publikacji
  8. Pomiar postaw jawnych i utajonych wobec produktu marki własnej i producenckiej
    Autorzy:
    Urszula Garczarek-Bąk
    Czasopismo:
    Marketing i rynek (rok: 2018, tom: 6, strony: 26-36), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
    Status:
    Opublikowana
  9. Czynniki determinujące zachowania zakupowe młodych Polaków w kontekście wybranych działań marketingowych sieci handlowych
    Autorzy:
    Urszula Garczarek-Bąk
    Czasopismo:
    Rynek-Społeczeństwo-Kultura (rok: 2015, tom: 3 (15), strony: 51-63), Wydawca: Agencja Managerska VIP for You
    Status:
    Opublikowana
  10. Użyteczność badań eye trackignowych w pomiarze utajonych determinant zachowań zakupowych nabywców
    Autorzy:
    Urszula Garczarek-Bąk
    Czasopismo:
    Ekonometria (rok: 2016, tom: 3 (53), strony: 54-71), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15611/ekt.2016.3.05 - link do publikacji
  11. Determinants Influencing Young Polish consumers' Private Labels Purchases
    Autorzy:
    Urszula Garczarek-Bąk
    Czasopismo:
    Handel Wewnętrzny (rok: 2018, tom: 1 (372), strony: 216-227), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
    Status:
    Opublikowana
  12. Przegląd marek własnych sieci handlowych w Polsce i na świecie
    Autorzy:
    Urszula Garczarek-Bąk
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2016, tom: 9, strony: 45336), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
    Status:
    Opublikowana
  13. Stosunek młodych nabywców do produktów marek własnych sieci handlowych w Polsce
    Autorzy:
    Urszula Garczarek
    Czasopismo:
    Handel wewnętrzny w Polsce 2010-2015 (rok: 2015, tom: 1, strony: 301-322), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
    Status:
    Opublikowana