Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Zarządzanie siłą w asymetrycznych relacjach między sprzedawcą i nabywcą na rynku business-to-business

2017/25/B/HS4/01669

Słowa kluczowe:

siła zarządzania relacjami business to business relacje asymetryczne

Deskryptory:

  • HS4_9: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania, logistyka
  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Informatyki i Komunikacji

woj. śląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

prof. Maciej Mitręga 

Liczba wykonawców projektu: 5

Konkurs: OPUS 13 - ogłoszony 2017-03-15

Przyznana kwota: 269 568 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2018-02-01

Zakończenie projektu: 2022-02-05

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (3)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (1)
  • Publikacje książkowe (2)
  1. Versatile capabilities for growth in the context of transforming countries: Evidence from Polish manufacturing companies
    Autorzy:
    Mitrega, M., Siemieniako, D., Makkonen, H., Kubacki, K., & Bresciani, S.
    Czasopismo:
    Journal of Business Research (rok: 2021, tom: 134, strony: 156-170), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.jbusres.2021.05.038 - link do publikacji
  2. Structural and behavioural power dynamics in buyer-supplier relationships: a perceptions-based framework and a research agenda
    Autorzy:
    Makkonen, Hannu, Dariusz Siemieniako, and Maciej Mitręga
    Czasopismo:
    Technology Analysis & Strategic Management (rok: 2021, tom: N/A, strony: 45307), Wydawca: Taylor & Francis
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/09537325.2021.1991574 - link do publikacji
  3. How small-and-medium transportation companies handle asymmetric customer relationships under COVID-19 pandemic: A multi-method study
    Autorzy:
    Maciej Mitręga; Tsan-Ming Choi
    Czasopismo:
    Transportation Research Part E: Logistics and Transportation Review (rok: 2021, tom: 148, strony: 45309), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.tre.2021.102249 - link do publikacji
  1. Exploring power assymetry in customer relationships in the specific context of higher education
    Autorzy:
    Wieczorek Anna, Mitręga Maciej
    Konferencja:
    12th Annual Conference of the EuroMed Academy of Business (rok: 2019, ), Wydawca: EuroMed Press
    Data:
    konferencja wrzesień 18-20
    Status:
    Opublikowana
  1. N/A
    Autorzy:
    Dariusz Siemieniako, Maciej Mitręga, Hannu Makkonen, Gregor Pfajfar
    Książka:
    Power in business relationships – dynamics, strategies and internationalisation (rok: 2022, ), Wydawca: Routledge
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  2. Wyzwania w badaniach siły w relacjach sprzedawca-nabywca w trakcie kryzysu ekonomicznego
    Autorzy:
    Maciej Mitręga
    Książka:
    Monografia zespołowa pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej oraz Magdaleny Sobocińskiej (rok: 2022, tom: N/A, strony: N/A), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocłwou
    Status:
    Złożona