Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Lojalność klientów biur podróży w Polsce - uwarunkowania, modele, wyniki badań

2011/03/D/HS4/03420

Słowa kluczowe:

lojalność konsumencka programy lojalnościowe biuro podróży (organizator/pośrednik/agent turystyczny) preferencje nabywców usług turystycznych model przewidywania lojalności klientów

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki

woj. dolnośląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Izabela Michalska-Dudek 

Liczba wykonawców projektu: 11

Konkurs: SONATA 2 - ogłoszony 2011-09-15

Przyznana kwota: 97 900 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2012-08-07

Zakończenie projektu: 2015-08-06

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. SAMSUNG P3100 Galaxy Tab 2. Za kwotę 1 500 PLN
  2. SAMSUNG Galaxy Tab 2 P5100 (2 szt.). Za kwotę 4 500 PLN
  3. Dell XPS 13 C0453127 i7 - 2637M/13,3/4GB/256GBSSD/INT/WF/BT/W7P 23. Za kwotę 6 000 PLN
  4. DRUKARKA KOLOROWA SAMSUNG CLP-680DW.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (8)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. UWARUNKOWANIA LOJALNYCH KLIENTÓW PRZEDSIĘBIORSTW TURYSTYCZNYCH
    Autorzy:
    Izabela Michalska-Dudek
    Czasopismo:
    Handel Wewnętrzny (rok: 2015, tom: Nr 1(354), strony: 161-171), Wydawca: Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur
    Status:
    Opublikowana
  2. Determinants, Advantages and Threats Resulting from Application of The Relationship Marketing Concept and CRM Technology In Maintaining Customer Loyalty In Travel Offices in Poland
    Autorzy:
    Michalska-Dudek Izabela, Rapacz Andrzej
    Czasopismo:
    Management (rok: 2013, tom: Tom 17, strony: 190-204), Wydawca: Uniwersytet Zielonogórski
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.2478/manment-2013-0065 - link do publikacji
  3. MULTIDIMENSIONALITY AND DETERMINANTS OF CONSUMER LOYALTY IN TOURIST SERVICES
    Autorzy:
    Izabela Michalska-Dudek
    Czasopismo:
    Folia Turistica (rok: 2014, tom: 33, strony: 83-107), Wydawca: Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie (Wydział Turystyki i Rekreacji
    Status:
    Opublikowana
  4. Model przewidywania lojalności klientów ogólnopolskiej sieci biur podróży
    Autorzy:
    Izabela Michalska-Dudek
    Czasopismo:
    LOGISTYKA (rok: 2015, tom: 2 (CD), strony: 1279-1286), Wydawca: Instytut Logistyki i Magazynowania
    Status:
    Opublikowana
  5. The Implementation Of Loyalty Forecast Model In Identifying Key Clients Of An Enterprise
    Autorzy:
    Michalska-Dudek Izabela
    Czasopismo:
    Scientific Journal Service Management No 78 0vol. 11 (rok: 2013, tom: 1, strony: 35-51), Wydawca: University of Szczecin
    Status:
    Opublikowana
  6. POMIAR I ZARZĄDZANIE LOJALNOŚCIĄ NABYWCÓW NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH Z WYKORZYSTANIEM WSKAŹNIKA NPS ORAZ INDEKSU TRI*M
    Autorzy:
    Izabela Michalska-Dudek
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu Nr 379 "Gospodarka turystyczna w regionie. Przedsiębiorstwo. Samorząd. Współpraca" (rok: 2015, tom: 1, strony: 321-332), Wydawca: UNIWERSYTET EKONOMICZY WE WROCŁAWIU
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15611/pn.2015.379.31 - link do publikacji
  7. Pojęcie, rodzaje i motywy lojalności klientów przedsiębiorstw turystycznych
    Autorzy:
    Izabela Michalska-Dudek
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu Nr 304 Gospodarka turystyczna w regionie. Rynek turystyczny – współczesne trendy, problemy i perspektywy jego rozwoju (rok: 2013, tom: 1, strony: 197-209), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  8. Źródła wiedzy o uczestnikach programów lojalnościowych i możliwości jej wykorzystania
    Autorzy:
    Michalska-Dudek Izabela
    Czasopismo:
    Marketing i Rynek (rok: 2014, tom: 11/2014 CD, strony: s. 40-48), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
    Status:
    Opublikowana
  1. wszystkie rozdziały
    Autorzy:
    Michalska-Dudek Izabela
    Książka:
    KSZTAŁTOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTÓW BIUR PODRÓŻY (rok: 2017, tom: 1, strony: 1-379), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana