Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

368 projects found matching your search criteria :

  1. Macro-behavioral assessment of climate policies

    Call: OPUS 11 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Karolina Safarzynska

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych

  2. Strategies and instruments for building non-financial business value in social media - experimental research with fictit...

    Call: OPUS 11 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  3. Poprawność motywacyjna badań wyceny warunkowej opartych na preferencjach deklarowanych

    Call: ETIUDA 4 , Panel: HS4

    Principal investigator: Ewa Zawojska

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych

  4. The maturity of corporate relationship management and competitiveness

    Call: SONATA 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Bartosz Deszczyński

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Gospodarki Międzynarodowej

  5. Dynamic marketing capabilities as the advantage of manufacturing companies

    Call: OPUS 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Maciej Mitręga

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Informatyki i Komunikacji

  6. Business Process Maturity Models as a Tool of Organisational Improvement

    Call: SONATA 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Tomasz Kalinowski

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania

  7. New methods of parametric modelling of consumer's preferences

    Call: SONATA 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Mikołaj Czajkowski

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych

  8. Social norm information and consumers' preferences for environmental goods

    Call: PRELUDIUM 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: Katarzyna Zagórska

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych

  9. Methods of decision analysis in multi-criteria decisions problems and of estimating the willingness-to-pay/to-accept usi...

    Call: OPUS 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Michał Jakubczyk

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Analiz Ekonomicznych

  10. Economic, ecological and social aspects of low emission limitations in the Middle Odra

    Call: SONATA 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Maciej Dzikuć

    Uniwersytet Zielonogórski, Wydział Ekonomii i Zarządzania

  11. Towards the conceptual framework for the measurement of city brand strategy effectiveness. Theoretical developments and ...

    Call: OPUS 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Magdalena Florek

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  12. Determinants and methodology of partners brands selection in co-branding projects

    Call: SONATA 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Magdalena Grębosz

    Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania

  13. Living Conditions of Over-Indebtedness Households

    Call: SONATA 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Grzegorz Wałęga

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kolegium Ekonomii, Finansów i Prawa

  14. The impact of alignment of business-to-business relations.

    Call: OPUS 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Grzegorz Leszczyński

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  15. Liberalisation of the market services in the UE as a factor increasing Polish service enterprises innovativeness and com...

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Anna Dąbrowska

    Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur

  16. Resourcefulness of Polish Families

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Maria Piotrowska

    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Ekonomii i Finansów

  17. Financial asset portfolio with present value burdened with imprecision risk.

    Call: PRELUDIUM 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Joanna Siwek

    Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Matematyki i Informatyki

  18. The impact of modern marketing communication tools on the efficiency of business activity of enterprises in internationa...

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Gospodarki Międzynarodowej