Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

The impact of alignment of business-to-business relations.

2011/01/B/HS4/02747

Keywords:

relations business-to-business customer supplier customer relationships management marketing sales purchasing

Descriptors:

  • HS4_7: Banking, corporate finance, accounting
  • HS4_8: Behavioral economics, consumption and consumer behavior, marketing

Panel:

HS4 - Individuals, institutions, markets: economics, finance, management, demography, social and economic geography, urban studies

Host institution :

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

woj. wielkopolskie

Other projects carried out by the institution 

Principal investigator (from the host institution):

dr Grzegorz Leszczyński 

Number of co-investigators in the project: 13

Call: OPUS 1 - announced on 2011-03-15

Amount awarded: 96 000 PLN

Project start date (Y-m-d): 2011-12-01

Project end date (Y-m-d): 2013-10-31

Project duration:: 23 months (the same as in the proposal)

Project status: Project settled

Equipment purchased [PL]

  1. drukarka atramentowa HP OFFICE JET PRO 8000 Enterprise CN284BM0H1 (1 500 PLN)
  2. program ENDNOTE X6 (1 000 PLN)
  3. Notebook Dell Vostro 3550 nr fabr. 58LRT1 (3 500 PLN)
  4. zakup programu NVivio (1 000 PLN)

Information in the final report

  • Publication in academic press/journals (3)
  • Articles in post-conference publications (4)
  • Book publications / chapters in book publications (3)
  1. Komunikacja w procesie innowacji w agencjach reklamowych
    Authors:
    Grzegorz Leszczyński
    Academic press:
    Marketing i Rynek (rok: 2014, tom: 4, strony: 10), Wydawca: PWE
    Status:
    Published
  2. Business to Business Relationships with Key Partners in Construction Industry
    Authors:
    Grzegorz Leszczyński, Masaaki Takemura
    Academic press:
    Meidai Shogaku Ronso (rok: 2014, tom: Vol. 96, No. 3, strony: -), Wydawca: Meiji University, Tokyo, Japonia
    Status:
    Published
  3. Business-to-Business Adaptation – Customer Perspective
    Authors:
    Grzegorz Leszczyński
    Academic press:
    ZN Polityki Europejskie, Finanse i Marketing (rok: 2013, tom: 10 (59), strony: 451-461), Wydawca: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
    Status:
    Published
  1. Communication as the basis for innovation
    Authors:
    Grzegorz Leszczyński, Magdalena Sapała, Marek Zieliński
    Conference:
    6th International Conference for Entrepreneurship Innovation and Regional Development (ICEIRD) (rok: 2013, ), Wydawca: Lookus Scientific
    Data:
    konferencja 20-21.06.2013
    Status:
    Published
  2. Alignment in Business-to-Business Relationships: Supplier and Customer Perspectives From Polish Industrial Market
    Authors:
    Grzegorz Leszczyński
    Conference:
    20th Annual Conference on Marketing and Business Strategies for Central&Eastern Europe (rok: 2012, ), Wydawca: Institute for Export Management Vienna University of Economics
    Data:
    konferencja 6-8.12.2013
    Status:
    Published
  3. Adaptation In Business Relationships: Study of Bonds with Key Customers in Construction Industry
    Authors:
    Grzegorz Leszczyński, Marek Zieliński, Ellen Pulins
    Conference:
    Building and Managing Relationships in a Global Network: Challenges and Necessary Capabilities : the 29th Annual IMP Conference (rok: 2013, ), Wydawca: Georgia State University, Robinson College of Business, Atlanta, USA
    Data:
    konferencja 30.08-2.09.2013
    Status:
    Published
  4. Supplier adaptation in business relationships: does power matter?
    Authors:
    Grzegorz Leszczyński, Marek Zieliński
    Conference:
    4th European Marketing Academy (EMAC) Regional Conference (rok: 2013, ), Wydawca: Graduate School of Management St. Petersburg University
    Data:
    konferencja 25-27.09.2013
    Status:
    Published
  1. Adaptacja jako źródło innowacji w relacjach z klientami instytucjonalnymi
    Authors:
    Grzegorz Leszczyński
    Book:
    Innowacje w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw : kreatywność i komunikacja (rok: 2013, tom: nie dotyczy, strony: 77-89), Wydawca: Wyższa Szkoła Zarządzania i Administracji w Opolu
    Status:
    Published
  2. nie dotyczy
    Authors:
    Grzegorz Leszczyński
    Book:
    Adaptacja w relacjach business-to-business. Uwarunkowania i efekty (rok: 2014, tom: nie dotyczy, strony: 226), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
    Status:
    Published
  3. Dopasowanie a sprzedaż w relacjach business-to-business z perspektywy przedsiębiorstw produkcyjnych
    Authors:
    Grzegorz Leszczyński
    Book:
    Relacje na rynku business-to-business. Rozwój. Wartość. Komunikacja (rok: 2012, tom: nie dotyczy, strony: 81-95), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
    Status:
    Published