Znaleziono 58 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:
Języki i Uczenie w General Game Playing
Konkurs: PRELUDIUM 7 , panel: ST6
Kierownik: Jakub Kowalski
Uniwersytet Wrocławski, Wydział Matematyki i Informatyki
Inteligentne nieliniowe systemy o płytkich i głębokich architekturach
Konkurs: OPUS 6 , panel: ST6
Kierownik: prof. Bogdan Wilamowski
Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie
Statystycznie spójne i skalowalne algorytmy uczące dla klasyfikacji strukturalnej
Konkurs: SONATA 5 , panel: ST6
Kierownik: dr Krzysztof Dembczyński
Politechnika Poznańska, Wydział Informatyki
Wielokryterialne metody w projektowaniu algorytmów uczących się strategii gier kombinatorycznych
Konkurs: SONATA 5 , panel: ST6
Kierownik: dr Wojciech Jaśkowski
Politechnika Poznańska, Wydział Informatyki
Konkurs: OPUS 5 , panel: ST6
Kierownik: prof. Witold Dzwinel
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie, Wydział Informatyki, Elektroniki i Telekomunikacji
Rozwój algorytmów identyfikacji wszystkich ważnych zmiennych z użyciem metod uczenia maszynowego
Konkurs: OPUS 5 , panel: ST6
Kierownik: dr hab. Witold Rudnicki
Uniwersytet Warszawski, Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego
Algorytmy ewolucyjne w globalnej indukcji drzew modelowych
Konkurs: PRELUDIUM 5 , panel: ST6
Kierownik: dr Marcin Czajkowski
Politechnika Białostocka, Wydział Informatyki
Ewolucyjne algorytmy kształtowania zachowania w uczeniu się ze wzmocnieniem.
Konkurs: PRELUDIUM 3 , panel: ST6
Kierownik: dr Marcin Szubert
Politechnika Poznańska, Wydział Informatyki