Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Współpraca ze sztuczną inteligencją: awersja i podziw w kontekście organizacyjnym

2022/47/B/HS4/01153

Słowa kluczowe:

Sztuczna inteligencja współpraca uczenie się podejmowanie decyzji niechęć do algorytmów uznanie dla AI

Deskryptory:

  • HS4_008: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Marketingu

woj. wielkopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Grzegorz Piotr Leszczyński 

Liczba wykonawców projektu: 4

Konkurs: OPUS 24 - ogłoszony 2022-07-15

Przyznana kwota: 714 660 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2023-09-01

Zakończenie projektu: 2026-08-31

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt w realizacji

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (1)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (2)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Integration of knowledge and technology in the co-production of AI-based solutions for the healthcare sector
    Autorzy:
    Grzegorz Leszczyński, Marek Zieliński, Piotr Gaczek, Jędrzej Kociński
    Czasopismo:
    Central European Management Journal (rok: 2025, tom: early cite, strony: early cite), Wydawca: Emerald
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1108/CEMJ-03-2024-0090 - link do publikacji
  1. Artificial Intelligence or human employee in B2B interactions? Exploring situational and individual factors affecting locus of causality attribution after success or failure
    Autorzy:
    Piotr Gaczek, Grzegorz Leszczyński
    Konferencja:
    Proceedings of the CBIM 2024 International Conference (rok: 2024, tom: CBIM 2024, strony: 34-37), Wydawca: Karl-Franzens-Universität Graz
    Data:
    konferencja 12-14.06.2024
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.17605/OSF.IO/2SXA3 - link do publikacji
  2. Exploring the Application of AI for Forecasting B2B Sales: A Comparative Study in the International Automotive Aftermarket
    Autorzy:
    Piotr Kwiatek, Grzegorz Leszczyński, Amira Mouakher
    Konferencja:
    Proceedings of the Global Sales Science Institute Annual Conference (rok: 2024, tom: Global Sales Science Institute Annual Conference, strony: nd), Wydawca: University of Montpellier
    Data:
    konferencja 5-8 czerwca 2024
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.17605/OSF.IO/WSFXQ - link do publikacji
  1. Predictive maintenance as an artificial intelligence service: a study of value creation
    Autorzy:
    Kathrin Kirchner, Grzegorz Leszczyński, Marek Zieliński, Bartosz Jędrzejczak
    Książka:
    Handbook of Services and Artificial Intelligence (rok: 2024, tom: -, strony: 31-52), Wydawca: Edward Elgar Publishing
    Status:
    Opublikowana