Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 24 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:

  1. Śmierć awatara. Kondycja cyfrowej tożsamości po utracie dostępu do profilu w mediach społecznościowych

    Konkurs: PRELUDIUM 23 , panel: HS2

    Kierownik: Mateusz Janik

    Uniwersytet Artystyczny im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu

  2. Polityczna nieracjonalność, media społecznościowe i etyka dezinformacji

    Konkurs: SONATA 18 , panel: HS1

    Kierownik: dr Bartłomiej Chomański

    Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Filozoficzny

  3. Polskie BBS-y: archeologia wczesnych mediów społecznościowych (1996-2004)

    Konkurs: PRELUDIUM BIS 4 , panel: HS2

    Kierownik: dr hab. Mirosław Filiciak

    SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą w Warszawie

  4. Media społecznościowe we współczesnych dystopiach literackich

    Konkurs: OPUS 23 , panel: HS2

    Kierownik: dr hab. Urszula Anna Terentowicz-Fotyga

    Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie, Wydział Filologiczny

  5. Interwencje przeciwko zjawisku polaryzacji w społeczeństwie na rzecz mediów społecznościowych godnych zaufania: Od diagn...

    Konkurs: CHIST-ERA2021 , panel: ST6

    Kierownik: dr hab. Katarzyna Budzyńska

    Politechnika Warszawska

  6. Jak język operacji ogranicza komunikację afektu: podstawowe spostrzeżenia neuropoznawcze dla wielojęzycznego, napędzaneg...

    Konkurs: OPUS 22 , panel: HS6

    Kierownik: prof. Guillaume Laurent Thierry

    Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Anglistyki

  7. Przywództwo opinii w nowoczesnych platformach społecznościowych

    Konkurs: OPUS 22 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Paweł Korzyński

    Akademia Leona Koźmińskiego

  8. Big data w monitoringu ruchu turystycznego i waloryzacji kulturowych usług ekosystemowych na terenach leśnych w obrębie ...

    Konkurs: OPUS 22 (LAP) , panel: HS4

    Kierownik: dr Mariusz Marcin Ciesielski

    Instytut Badawczy Leśnictwa

  9. Tożsamość społeczna w erze cyfrowej: dynamiczna auto-prezentacja dla ulotnej publiki i jej wpływ na debatę publiczną....

    Konkurs: SONATA BIS 11 , panel: HS6

    Kierownik: dr Agnieszka Anna Rychwalska

    Uniwersytet Warszawski, Instytut Studiów Społecznych im. prof. Roberta B. Zajonca

  10. Modelowanie interakcji społecznych z wykorzystaniem strumieni danych

    Konkurs: OPUS 21 , panel: HS6

    Kierownik: dr Radosław Witold Michalski

    Politechnika Wrocławska

  11. Wdrażanie Koncepcji Zielonego Marketingu Poprzez Działania w Mediach Społecznościowych

    Konkurs: PRELUDIUM 20 , panel: HS4

    Kierownik: Elnur Nabivi

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Zarządzania

  12. Ocena potencjału edukacyjnego mediów społecznościowych w zakresie edukacji zdrowotnej – badanie oparte na teorii społecz...

    Konkurs: PRELUDIUM 20 , panel: HS6

    Kierownik: Łucja Anna Zielińska-Tomczak

    Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu

  13. Podążając za smartfonem: Etnografia nowych miejskich kultur usieciowionych jednostek

    Konkurs: OPUS 17 , panel: HS2

    Kierownik: dr hab. Mirosław Grzegorz Filiciak

    Uniwersytet SWPS, Wydział Nauk Humanistycznych i Społecznych

  14. Media społecznościowe w pracy organów ścigania.

    Konkurs: OPUS 16 , panel: HS5

    Kierownik: dr hab. Paweł Waszkiewicz

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Prawa i Administracji

  15. "FUNGRESSION": Humor i niegrzeczność w mediach społecznościowych

    Konkurs: SONATA BIS 8 , panel: HS2

    Kierownik: prof. Marta Dynel

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny

  16. Nieinwazyjne metody redukcji zjawiska habituacji w marketingu elektronicznym

    Konkurs: OPUS 14 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Jarosław Jankowski

    Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Wydział Informatyki

  17. Nadużycie pozycji dominującej na rynkach cyfrowych na przykładzie darmowych usług oferowanych przez platformy internetow...

    Konkurs: PRELUDIUM 14 , panel: HS5

    Kierownik: Artur Szmigielski

    Instytut Nauk Prawnych Polskiej Akademii Nauk

  18. Wspomaganie procesów rozprzestrzeniania treści marketingowych w mediach społecznościowych

    Konkurs: OPUS 11 , panel: HS4

    Kierownik: dr Jarosław Jankowski

    Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Wydział Informatyki

  19. Strategie i narzędzia budowania pozafinansowej wartości biznesu w mediach społecznościowych - badania eksperymentalne na...

    Konkurs: OPUS 11 , panel: HS4

    Kierownik: dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  20. Kształtowanie kapitału marki w mediach społecznościowych - badania eksperymentalne w oparciu o rzeczywiste marki z różny...

    Konkurs: OPUS 8 , panel: HS4

    Kierownik: dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  21. Osobowościowe i kulturowe determinanty korzystania z portali społecznościowych na przykładzie Facebooka

    Konkurs: OPUS 8 , panel: HS6

    Kierownik: dr Agata Błachnio

    Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Nauk Społecznych

  22. Media społecznościowe czynnikiem mobilizacji zasobów relacyjnych wzmacniających mechanizmy partycypacji i dzielenia się...

    Konkurs: FUGA 3 , panel: HS6

    Kierownik: dr Kamil Filipek

    Uniwersytet Warszawski, Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego

  23. Komunikacja sieciowa i wpływ nowych mediów. W poszukiwaniu nowej teorii mediów.

    Konkurs: OPUS 3 , panel: HS6

    Kierownik: dr Dominik Batorski

    Uniwersytet Warszawski, Interdyscyplinarne Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego

  24. Media społecznościowe w działalności przedsiębiorstw - podejście modelowe

    Konkurs: PRELUDIUM 3 , panel: HS4

    Kierownik: Marta Zembik

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Finansów i Ubezpieczeń