Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Kształtowanie kapitału marki w mediach społecznościowych - badania eksperymentalne w oparciu o rzeczywiste marki z różnych kategorii produktowych.

2014/15/B/HS4/00844

Słowa kluczowe:

kapitał marki media społecznościowe zaangażowanie konsumenta skłonność do ujawniania siebie badania eksperymentalne

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS6_6: Psychologia pracy, organizacji, ekonomiczna, reklamy i marketingu

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

woj. łódzkie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: OPUS 8 - ogłoszony 2014-09-15

Przyznana kwota: 207 890 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2015-09-01

Zakończenie projektu: 2018-05-29

Planowany czas trwania projektu: 32 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony