2017/27/B/HS4/01216
Słowa kluczowe:
marketing elektroniczny media społecznościowe habituacja reklama inwazyjna
Deskryptory:
Panel:
HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia
Jednostka realizująca:
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Wydział Informatyki
woj. zachodniopomorskie
Kierownik projektu (z jednostki realizującej):
Liczba wykonawców projektu: 9
Konkurs: OPUS 14 - ogłoszony 2017-09-15
Przyznana kwota: 547 710 PLN
Rozpoczęcie projektu: 2018-08-01
Zakończenie projektu: 2022-08-09
Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)
Status projektu: Projekt rozliczony
Pobierz opis projektu w formacie .pdf
Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.