Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Nieinwazyjne metody redukcji zjawiska habituacji w marketingu elektronicznym

2017/27/B/HS4/01216

Słowa kluczowe:

marketing elektroniczny media społecznościowe habituacja reklama inwazyjna

Deskryptory:

  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Wydział Informatyki

woj. zachodniopomorskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Jarosław Jankowski 

Liczba wykonawców projektu: 9

Konkurs: OPUS 14 - ogłoszony 2017-09-15

Przyznana kwota: 547 710 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2018-08-01

Zakończenie projektu: 2022-08-09

Planowany czas trwania projektu: 48 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.