2016/21/B/HS4/00658
Słowa kluczowe:
pozafinansowa wartość biznesu kapitał marki media społecznościowe eksperyment
Deskryptory:
Panel:
HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia
Jednostka realizująca:
Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
woj. łódzkie
Kierownik projektu (z jednostki realizującej):
dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Liczba wykonawców projektu: 4
Konkurs: OPUS 11 - ogłoszony 2016-03-15
Przyznana kwota: 163 288 PLN
Rozpoczęcie projektu: 2017-01-01
Zakończenie projektu: 2020-04-11
Planowany czas trwania projektu: 39 miesięcy (z wniosku)
Status projektu: Projekt rozliczony
Pobierz opis projektu w formacie .pdf
Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.