Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Strategie i narzędzia budowania pozafinansowej wartości biznesu w mediach społecznościowych - badania eksperymentalne na markach fikcyjnych

2016/21/B/HS4/00658

Słowa kluczowe:

pozafinansowa wartość biznesu kapitał marki media społecznościowe eksperyment

Deskryptory:

  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS6_6: Psychologia pracy, organizacji, ekonomiczna, reklamy i marketingu

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

woj. łódzkie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak 

Liczba wykonawców projektu: 4

Konkurs: OPUS 11 - ogłoszony 2016-03-15

Przyznana kwota: 163 288 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2017-01-12

Zakończenie projektu: 2020-04-11

Planowany czas trwania projektu: 39 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Zakupiona aparatura

  1. Nakładka do programu SPSS do analizy sztucznych sieci neuronowych. Za kwotę 3 700 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (6)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Mini-film advertising and digital brand engagement: the moderating effects of drama and lecture
    Autorzy:
    Małgorzata Karpińska-Krakowiak; Martin Eisend
    Czasopismo:
    International Journal of Advertising (rok: 2020, tom: 39, strony: 387-409), Wydawca: Taylor & Francis
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/02650487.2019.1633841 - link do publikacji
  2. Wiedza konsumenta o kategorii produktowej a skuteczność storytellingu w reklamie w mediach społecznościowych – wyniki badań eksperymentalnych
    Autorzy:
    Małgorzata Karpińska-Krakowiak
    Czasopismo:
    Przedsiębiorczość i Zarządzanie (rok: 2019, tom: 20/6, strony: 185-197), Wydawca: Społeczna Akademia Nauk
    Status:
    Opublikowana
  3. Popularity of Branded Content in Social Media
    Autorzy:
    Małgorzata Karpińska-Krakowiak, Artur Modliński
    Czasopismo:
    Journal of Computer Information Systems (rok: 2018, tom: 1, strony: 45299), Wydawca: Taylor & Francis Group
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/08874417.2018.1483212 - link do publikacji
  4. Wykorzystanie marek rzeczywistych i fikcyjnych w eksperymentach na temat humoru w reklamie
    Autorzy:
    Małgorzata Karpińska-Krakowiak
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2018, tom: 525, strony: 157-166), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
  5. The Effects of Animistic Thinking, Animistic Cues, and Superstitions on Brand Responses on Social Media
    Autorzy:
    Małgorzata Karpińska-Krakowiak; Martin Eisend
    Czasopismo:
    Journal of Interactive Marketing (rok: 2021, tom: nie dotyczy, strony: nie dotyczy), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  6. Women are more likely to buy unknown brands than men: The effects of gender and known versus unknown brands on purchase intentions
    Autorzy:
    Małgorzata Karpińska-Krakowiak
    Czasopismo:
    Journal of Retailing and Consumer Services (rok: 2021, tom: 58, strony: nie dotyczy), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.jretconser.2020.102273 - link do publikacji
  1. Animizacja w komunikacji marketingowej marek – wyniki analizy zawartości przekazów reklamowych
    Autorzy:
    Małgorzata Karpińska-Krakowiak
    Książka:
    Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu (rok: 2020, tom: nie dotyczy, strony: 15-29), Wydawca: Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
    Status:
    Opublikowana