Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

366 projects found matching your search criteria :

  1. Dynamic marketing capabilities as the advantage of manufacturing companies

    Call: OPUS 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Maciej Mitręga

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Informatyki i Komunikacji

  2. New methods of parametric modelling of consumer's preferences

    Call: SONATA 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Mikołaj Czajkowski

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych

  3. Social norm information and consumers' preferences for environmental goods

    Call: PRELUDIUM 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: Katarzyna Zagórska

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych

  4. Determinants and methodology of partners brands selection in co-branding projects

    Call: SONATA 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Magdalena Grębosz

    Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania

  5. Methods of decision analysis in multi-criteria decisions problems and of estimating the willingness-to-pay/to-accept usi...

    Call: OPUS 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Michał Jakubczyk

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Analiz Ekonomicznych

  6. Economic, ecological and social aspects of low emission limitations in the Middle Odra

    Call: SONATA 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Maciej Dzikuć

    Uniwersytet Zielonogórski, Wydział Ekonomii i Zarządzania

  7. Towards the conceptual framework for the measurement of city brand strategy effectiveness. Theoretical developments and ...

    Call: OPUS 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Magdalena Florek

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  8. The impact of alignment of business-to-business relations.

    Call: OPUS 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Grzegorz Leszczyński

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  9. Living Conditions of Over-Indebtedness Households

    Call: SONATA 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Grzegorz Wałęga

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kolegium Ekonomii, Finansów i Prawa

  10. Liberalisation of the market services in the UE as a factor increasing Polish service enterprises innovativeness and com...

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Anna Dąbrowska

    Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur

  11. Resourcefulness of Polish Families

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Maria Piotrowska

    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Ekonomii i Finansów

  12. Financial asset portfolio with present value burdened with imprecision risk.

    Call: PRELUDIUM 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Joanna Siwek

    Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Matematyki i Informatyki

  13. The impact of modern marketing communication tools on the efficiency of business activity of enterprises in internationa...

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Małgorzata Bartosik-Purgat

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Gospodarki Międzynarodowej

  14. Usefulness and Efficacy of Holistic Multiple Criteria Decision Making Methods in Negotiation Support

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Tomasz Wachowicz

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Informatyki i Komunikacji

  15. Behavioral and microstructural aspects of the financial and alternative investments markets

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Jan Czekaj

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Finansów

  16. Economics of digital intellectual propery rights infringement

    Call: SONATA 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Michał Krawczyk

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych