Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

6 projects found matching your search criteria :

  1. The concept of Customer Engagement in customer relationship management. Theoretical and measurement models

    Call: OPUS 7 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Katarzyna Żyminkowska

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzania

  2. Methodology of assessing the patient service quality in an integrated healthcare

    Call: OPUS 3 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Iga Rudawska

    Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania

  3. Hybrid predictive models in relationship marketing

    Call: OPUS 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Mariusz Łapczyński

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Zarządzania

  4. Interactive marketing based on the on-line social networks mining

    Call: OPUS 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Jerzy Surma

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

  5. The maturity of corporate relationship management and competitiveness

    Call: SONATA 10 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Bartosz Deszczyński

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Gospodarki Międzynarodowej

  6. The impact of alignment of business-to-business relations.

    Call: OPUS 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Grzegorz Leszczyński

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania