Behawioralne zaangażowanie klientów w przestrzeni wirtualnej
Authors:
Kieżel Małgorzata, Wiechoczek Joanna
Academic press:
Studia i Prace WNEiZ US (rok: 2016, tom: 43/3, strony: 153-164), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
Customer Engagement jako innowacja w sferze marketingu - perspektywa zarządcza
Authors:
Żyminkowska Katarzyna
Academic press:
Studia Ekonomiczne Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (rok: 2015, tom: 4 nr 251, strony: 45988), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Customer Engagement Concept in Tourism Marketing
Authors:
Żyminkowska Katarzyna, Lorenc Dorota
Academic press:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie (rok: 2019, tom: t. 20, z.2, strony: 209-223), Wydawca: Społeczna Akademia Nauk
Hedonic and Utilitarian Drivers of Customer Engagement
Authors:
Żyminkowska Katarzyna
Academic press:
Central European Business Review (rok: 2018, tom: 7(4), strony: 15-33), Wydawca: University of Economics, Prague
Effects of customer engagement behavior
Authors:
Żyminkowska Katarzyna, Żyminkowski Tomasz, Błaszczyk Rafał
Academic press:
Journal of Economics and Management (rok: 2017, tom: vol. 28, strony: 133-154), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Customer engagement behavior in fashion industry
Academic press:
International Conference on Marketing and Business Development Journal (rok: 2015, tom: Vol.1 no 1, strony: 338-346), Wydawca: Bucharest University of Economic Studies
Aktywności online konsumentów w kontekście Customer Brand Engagement
Authors:
Kieżel Małgorzata, Wiechoczek Joanna
Academic press:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2016, tom: nr 459, strony: 130--141), Wydawca: UE Wrocław
Effects of customer engagement behavior
Authors:
Żyminkowska Katarzyna, Żyminkowski Tomasz, Błaszczyk Rafał
Academic press:
Journal of Economics and Management (rok: 2017, tom: vol. 28, strony: 133-154), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Zastosowanie koncepcji customer engagement w branży odzieżowej
Academic press:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu (rok: 2015, tom: Nr 875, nr 41, strony: 141-154), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
Customer knowledge in (co)creation of product. A case study of IKEA.
Authors:
Koniorczyk Grażyna
Academic press:
Journal of Economics and Management (rok: 2015, tom: Vol. 22, strony: 107-120), Wydawca: University of Economics in Katowice
Zaangażowanie klienta (CE) w sektorze dóbr zaawansowanych technicznie oraz sektorze bankowym
Authors:
Kieżel Małgorzata, Wiechoczek Joanna
Academic press:
Studia i Prace WNEiZ US (rok: 2016, tom: 43/2, strony: 105-114), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
Formy customer engagement na rynku usług turystycznych
Authors:
Żyminkowska Katarzyna, Lorenc Dorota
Academic press:
Marketing i Rynek (rok: 2017, tom: nr 7, strony: 828-842), Wydawca: PWE
Customer Engagement Concept in Tourism Marketing
Authors:
Żyminkowska Katarzyna, Lorenc Dorota
Academic press:
Przedsiębiorczość i Zarządzanie (rok: 2019, tom: t. 20, z.2, strony: 209-223), Wydawca: Społeczna Akademia Nauk
Zaangażowanie (się) konsumentów a kształtowanie innowacji w sferze produktu i komunikacji marketingowej
Authors:
Wiechoczek Joanna, Kieżel Małgorzata
Academic press:
Studia Ekonomiczne, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (rok: 2018, tom: 357, strony: 165-182), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Angażowanie (się) klientów we współtworzenie wartości – formy, uwarunkowania i efekty
Authors:
Żyminkowska Katarzyna, Żyminkowski Tomasz
Academic press:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2016, tom: nr 459, strony: 103-120), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
Zaangażowanie konsumenta a innowacje marketingowe producentów dóbr zaawansowanych technicznie
Authors:
Wiechoczek Joanna
Academic press:
Studia Ekonomiczne. Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (rok: 2017, tom: 337, strony: 204-212), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Aktywność konsumentów w procesie kreowania produktów bankowych i dóbr zaawansowanych technicznie w kontekście koncepcji otwartych innowacji
Authors:
Kieżel Małgorzata, Wiechoczek Joanna
Academic press:
Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2016, tom: nr 459, strony: 142-152), Wydawca: UE Wrocław
Zastosowanie koncepcji customer engagement w branży odzieżowej
Academic press:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Problemy Zarządzania, Finansów i Marketingu (rok: 2015, tom: Nr 875, nr 41, strony: 141-154), Wydawca: Uniwersytet Szczeciński
Customer Engagement Consequences for Firms
Authors:
Żyminkowska Katarzyna, Samala Nagaraj, Gołąb-Andrzejak Edyta
Academic press:
Emerging Trends in Marketing and Management (rok: 2019, tom: Vol IV, No. 1, strony: 301-311), Wydawca: The Bucharest University of Economic Studies Publishing House
Zaangażowanie (się) konsumentów a kształtowanie innowacji w sferze produktu i komunikacji marketingowej
Authors:
Wiechoczek Joanna, Kieżel Małgorzata
Academic press:
Studia Ekonomiczne, Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach (rok: 2018, tom: 357, strony: 165-182), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach
Angażowanie (się) klienta w zarządzaniu marketingowym podmiotów międzynarodowej branży modowej
Authors:
Żyminkowska Katarzyna
Academic press:
Marketing i Rynek (rok: 2017, tom: 9, strony: 450-460), Wydawca: PWE
Zjawisko ekonomii współdzielenia w branży usług turystycznych
Academic press:
Marketing i Rynek (rok: 2017, tom: nr 7, strony: 14--22), Wydawca: PWE
The Effect of Product Category on Customer Motivation for Customer Engagement Behaviour
Authors:
Żyminkowska Katarzyna, Perek-Białas Jolanta, Humenny Grzegorz
Status:
Accepted for publication