Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 8 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:

  1. Rola informacji związanych ze zdrowiem w marketingu i konsumpcji żywności w Polsce

    Konkurs: OPUS 9 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Paweł Bryła

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  2. Modelowanie opakowań do żywności w oparciu o wartościowanie współzależności funkcji pełnionych przez opakowania i potrze...

    Konkurs: OPUS 7 , panel: HS4

    Kierownik: dr Jarosław Świda

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Towaroznawstwa

  3. Wpływ wybranych parametrów środowiskowych i biologicznych na dynamikę stada tarłowego troci wędrownej Salmo trutta m. tr...

    Konkurs: PRELUDIUM 4 , panel: NZ9

    Kierownik: Adam Lejk

    Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Wydział Nauk o Środowisku

  4. Polityka promocji zdrowego odżywiania - międzynarodowa analiza porównawcza i badanie uwarunkowań skuteczności wybranych ...

    Konkurs: OPUS 25 , panel: HS5

    Kierownik: dr hab. Paweł Bryła

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  5. Małe gospodarstwa rolne i krótkie łańcuchy dostaw żywności w warunkach kryzysu gospodarczego - przykład pandemii COVID-1...

    Konkurs: OPUS 22 (LAP) , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Sebastian Stępień

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Ekonomii

  6. Steki z laboratorium i burgery z owadów – kto będzie spożywał jedzenie przyszłości? Akceptacja substytutów mięsa w zależ...

    Konkurs: OPUS 20 , panel: HS4

    Kierownik: prof. Dominika Maison

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii

  7. Znakowanie w budowaniu świadomości konsumpcyjnej nabywców żywności na rzecz zmniejszania jej marnotrawienia

    Konkurs: OPUS 14 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Urszula Samotyja

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Nauk o Jakości

  8. Znaczenie efektu kraju pochodzenia i etnocentryzmu konsumenckiego na rynku produktów żywnościowych

    Konkurs: OPUS 13 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Paweł Bryła

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych