Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 10 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:

  1. Rola informacji związanych ze zdrowiem w marketingu i konsumpcji żywności w Polsce

    Konkurs: OPUS 9 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Paweł Bryła

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  2. Modelowanie opakowań do żywności w oparciu o wartościowanie współzależności funkcji pełnionych przez opakowania i potrze...

    Konkurs: OPUS 7 , panel: HS4

    Kierownik: dr Jarosław Świda

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Towaroznawstwa

  3. Nanocząstki platyny jako regulatory autokonsumpcji DNA w procesie śmierci komórki w badaniach na modelu glejaka wielopos...

    Konkurs: PRELUDIUM 5 , panel: NZ9

    Kierownik: dr Marta Kutwin

    Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

  4. Kulturowe i społeczne aspekty konsumpcji i produkcji żywności w społecznościach lokalnych w świetle najnowszych zmian ge...

    Konkurs: PRELUDIUM 2 , panel: HS3

    Kierownik: Joanna Mroczkowska

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Historyczny, Instytut Etnologii i Antropologii Kulturowej

  5. Polityka promocji zdrowego odżywiania - międzynarodowa analiza porównawcza i badanie uwarunkowań skuteczności wybranych ...

    Konkurs: OPUS 25 , panel: HS5

    Kierownik: dr hab. Paweł Bryła

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  6. Małe gospodarstwa rolne i krótkie łańcuchy dostaw żywności w warunkach kryzysu gospodarczego - przykład pandemii COVID-1...

    Konkurs: OPUS 22 (LAP) , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Sebastian Stępień

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Ekonomii

  7. Steki z laboratorium i burgery z owadów – kto będzie spożywał jedzenie przyszłości? Akceptacja substytutów mięsa w zależ...

    Konkurs: OPUS 20 , panel: HS4

    Kierownik: prof. Dominika Maison

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii

  8. Znakowanie w budowaniu świadomości konsumpcyjnej nabywców żywności na rzecz zmniejszania jej marnotrawienia

    Konkurs: OPUS 14 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Urszula Samotyja

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Nauk o Jakości

  9. Stan i rozwój agrobiznesu w krajach Unii Europejskiej

    Konkurs: PRELUDIUM 14 , panel: HS4

    Kierownik: Bartłomiej Bajan

    Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, Wydział Ekonomiczny

  10. Znaczenie efektu kraju pochodzenia i etnocentryzmu konsumenckiego na rynku produktów żywnościowych

    Konkurs: OPUS 13 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Paweł Bryła

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych