Znaleziono 14 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:
Struktury poznawczo-motywacyjne w segmentacji zachowań konsumenckich młodzieży w internecie.
Konkurs: PRELUDIUM 6 , panel: HS4
Kierownik: dr Anna Myrda
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Zarządzania
Uwarunkowania rozwoju gospodarki doświadczeń w Polsce w aspekcie wirtualnym i realnym
Konkurs: OPUS 3 , panel: HS4
Kierownik: dr Agnieszka Kacprzak
Uniwersytet Warszawski, Wydział Zarządzania
Etnocentryzm konsumencki na polskim rynku usług
Konkurs: PRELUDIUM 2 , panel: HS4
Kierownik: Agnieszka Hat
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzania
Konkurs: SONATA 19 , panel: HS4
Kierownik: dr Łukasz Kryszak
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Ekonomii
Lojalność klientów biur podróży w Polsce - uwarunkowania, modele, wyniki badań
Konkurs: SONATA 2 , panel: HS4
Kierownik: dr Izabela Michalska-Dudek
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki
Konkurs: OPUS 25 , panel: HS4
Kierownik: dr Dariusz Drążkowski
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Psychologii i Kognitywistyki
Konkurs: PRELUDIUM 22 , panel: HS4
Kierownik: Konstantinos Madias
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Działania konsumenckie jako czynnik intensyfikujący rozwój gospodarki cyrkularnej
Konkurs: OPUS 23 , panel: HS4
Kierownik: dr hab. Magdalena Wojnarowska
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości
Wpływ prezentacji produktu w technologii Web Augmented Reality na zachowania konsumentów
Konkurs: PRELUDIUM 20 , panel: HS4
Kierownik: Kishokanth Jeganathan
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Marketingu
Konkurs: OPUS 19 , panel: HS4
Kierownik: dr hab. Magdalena Szyszko
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu
Konkurs: PRELUDIUM BIS 1 , panel: HS6
Kierownik: dr hab. Agata Gąsiorowska
SWPS Uniwersytet Humanistycznospołeczny z siedzibą w Warszawie
Prognozowanie ryzyka upadłości konsumenckiej w Polsce
Konkurs: OPUS 13 , panel: HS4
Kierownik: dr hab. Tomasz Korol
Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii
Znaczenie efektu kraju pochodzenia i etnocentryzmu konsumenckiego na rynku produktów żywnościowych
Konkurs: OPUS 13 , panel: HS4
Kierownik: dr hab. Paweł Bryła
Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
Zachowania konsumencko-przestrzenne studentów w rozwoju miast poprzemysłowych
Konkurs: PRELUDIUM 12 , panel: HS4
Kierownik: dr Jakub Zasina
Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny