2011/03/D/HS4/03420
Słowa kluczowe:
lojalność konsumencka programy lojalnościowe biuro podróży (organizator/pośrednik/agent turystyczny) preferencje nabywców usług turystycznych model przewidywania lojalności klientów
Deskryptory:
Panel:
HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia
Jednostka realizująca:
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Ekonomii, Zarządzania i Turystyki
woj. dolnośląskie
Kierownik projektu (z jednostki realizującej):
Liczba wykonawców projektu: 11
Konkurs: SONATA 2 - ogłoszony 2011-09-15
Przyznana kwota: 97 900 PLN
Rozpoczęcie projektu: 2012-08-07
Zakończenie projektu: 2015-08-06
Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)
Status projektu: Projekt rozliczony