Znaleziono 8 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:
Konkurs: OPUS 8 , panel: HS4
Kierownik: dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych
WPŁYW "COBRA" NA WARTOŚĆ MARKI TWORZONEJ PRZEZ KONSUMENTÓW
Konkurs: PRELUDIUM 4 , panel: HS4
Kierownik: Bruno Schivinski
Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii
Konkurs: OPUS 2 , panel: HS4
Kierownik: dr Łukasz Łysik
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Zarządzania, Informatyki i Finansów
Wdrażanie Koncepcji Zielonego Marketingu Poprzez Działania w Mediach Społecznościowych
Konkurs: PRELUDIUM 20 , panel: HS4
Kierownik: Elnur Nabivi
Uniwersytet Warszawski, Wydział Zarządzania
Nieinwazyjne metody redukcji zjawiska habituacji w marketingu elektronicznym
Konkurs: OPUS 14 , panel: HS4
Kierownik: dr hab. Jarosław Jankowski
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Wydział Informatyki
Wpływ przekazu medialnego na skuteczność kampanii społecznej
Konkurs: OPUS 11 , panel: HS4
Kierownik: dr Anna Borawska
Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania
Wspomaganie procesów rozprzestrzeniania treści marketingowych w mediach społecznościowych
Konkurs: OPUS 11 , panel: HS4
Kierownik: dr Jarosław Jankowski
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Wydział Informatyki
Konkurs: OPUS 11 , panel: HS4
Kierownik: dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak
Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych