Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Identyfikacja i analiza wpływu technologii społecznych oraz mobilnych na kształt współczesnych modeli marketingowych

2011/03/B/HS4/04291

Słowa kluczowe:

marketing technologie mobilne media społeczne marketing technologii społecznych marketing mobilny aplikacje mobilne geolokalizacja mobilne społeczności miary marketingu mobilnego pomiar efektywności mediów społecznych

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • ST6_5: Interakcja człowiek – komputer
  • ST6_11: Multimedia

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Zarządzania, Informatyki i Finansów

woj. dolnośląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Łukasz Łysik 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: OPUS 2 - ogłoszony 2011-09-15

Przyznana kwota: 162 710 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2012-08-01

Zakończenie projektu: 2015-02-22

Planowany czas trwania projektu: 30 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony