Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Rola, wpływ i zakres oddziaływania festiwali kulinarnych w Polsce

2019/33/B/HS4/02068

Słowa kluczowe:

Festiwale rola oddziaływanie obszary wiejskie

Deskryptory:

  • HS4_14: Geografia społeczno-ekonomiczna

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Politechnika Koszalińska, Wydział Nauk Ekonomicznych

woj.

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Grzegorz Kwiatkowski 

Liczba wykonawców projektu: 4

Konkurs: OPUS 17 - ogłoszony 2019-03-15

Przyznana kwota: 633 056 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2020-01-01

Zakończenie projektu: 2023-12-28

Planowany czas trwania projektu: 47 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (19)
  • Publikacje książkowe (3)
  1. The entrepreneurial orientation of exhibitors and vendors at food festivals
    Autorzy:
    Kwiatkowski G., Hjalager A-M., Ossowska L., Janiszewska D., Kurdyś-Kujawska A.
    Czasopismo:
    Journal of Policy Research in Tourism, Leisure and Events (rok: 2021, tom: AHEAD-OF-PRINT, strony: 45677), Wydawca: Routledge
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/19407963.2021.1999967 - link do publikacji
  2. The Role of Metropolitan Areas in the Spatial Differentiation of Food Festivals
    Autorzy:
    Kloskowski D., Kwiatkowski G., Janiszewska D., Ossowska L.
    Czasopismo:
    Sustainability (rok: 2023, tom: 15, strony: 10689), Wydawca: MDPI
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/su151310689 - link do publikacji
  3. Mapping the Food Festivals and Sustainable Capitals: Evidence from Poland
    Autorzy:
    Zarębski P., Zwęglińska-Gałęcka D.
    Czasopismo:
    Sustainability (rok: 2020, tom: 12 (24), strony: 45680), Wydawca: MDPI
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/su122410283 - link do publikacji
  4. Food Festival Exhibitors' Business Motivation
    Autorzy:
    Janiszewska, D., Ossowska, L.
    Czasopismo:
    Sustainability (rok: 2021, tom: 13, strony: 13), Wydawca: MDPI
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/su13094920 - link do publikacji
  5. The entrepreneurial orientation of exhibitors and vendors at food festivals
    Autorzy:
    Kwiatkowski G., Hjalager A-M., Ossowska L., Janiszewska D., Kurdyś-Kujawska A.
    Czasopismo:
    Journal of Policy Research in Tourism, Leisure and Events (rok: 2021, tom: AHEAD-OF-PRINT, strony: 45677), Wydawca: Routledge
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/19407963.2021.1999967 - link do publikacji
  6. The entrepreneurial orientation of exhibitors and vendors at food festivals
    Autorzy:
    Kwiatkowski G., Hjalager A-M., Ossowska L., Janiszewska D., Kurdyś-Kujawska A.
    Czasopismo:
    Journal of Policy Research in Tourism, Leisure and Events (rok: 2021, tom: AHEAD-OF-PRINT, strony: 45677), Wydawca: Routledge
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/19407963.2021.1999967 - link do publikacji
  7. The Impact of Local Food Festivals on Rural Areas' Development
    Autorzy:
    1. Ossowska, L.; Janiszewska, D.; Kwiatkowski, G.; Kloskowski, D.
    Czasopismo:
    Sustainability (rok: 2023, tom: 15 (2), strony: 17), Wydawca: MDPI
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/su15021447 - link do publikacji
  8. Transforming Rural Foodscapes Through Festivalization: A Conceptual Model
    Autorzy:
    Hjalager A.-M., Kwiatkowski G.
    Czasopismo:
    Journal of Gastronomy and Tourism (rok: 2023, tom: 7, strony: 119–133), Wydawca: Cognizant Communication Corporation
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3727/216929722X16354101932348 - link do publikacji
  9. Visitors motivation to attend the Festival of Edible Flowers
    Autorzy:
    Kwiatkowski G., Kurdyś-Kujawska, A., Janiszewska, D., Ossowska L.
    Czasopismo:
    Journal of Gastronomy and Tourism (rok: 2021, tom: 6, strony: 81-93 (13)), Wydawca: Cognizant Communication Corporation
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3727/216929722X16354101932005 - link do publikacji
  10. Food Festival Exhibitors' Business Motivation
    Autorzy:
    Janiszewska, D., Ossowska, L.
    Czasopismo:
    Sustainability (rok: 2021, tom: 13, strony: 13), Wydawca: MDPI
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/su13094920 - link do publikacji
  11. Visitors motivation to attend the Festival of Edible Flowers
    Autorzy:
    Kwiatkowski G., Kurdyś-Kujawska, A., Janiszewska, D., Ossowska L.
    Czasopismo:
    Journal of Gastronomy and Tourism (rok: 2021, tom: 6, strony: 81-93 (13)), Wydawca: Cognizant Communication Corporation
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3727/216929722X16354101932005 - link do publikacji
  12. Food Festival Exhibitors' Business Motivation
    Autorzy:
    Janiszewska, D., Ossowska, L.
    Czasopismo:
    Sustainability (rok: 2021, tom: 13, strony: 13), Wydawca: MDPI
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/su13094920 - link do publikacji
  13. The Entrepreneurship Ecosystem of Food Festivals—A Vendors' Approach
    Autorzy:
    2. Ossowska, L.; Janiszewska, D.; Kwiatkowski, G.
    Czasopismo:
    Sustainability (rok: 2023, tom: 15 (2), strony: 19), Wydawca: MDPI
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/su15020906 - link do publikacji
  14. Geographical proximity effects on networking and innovation in artisan food manufactures
    Autorzy:
    • Karevoll, G. G., Ziółkowska, J., Kwiatkowski, G., Kloskowski D.
    Czasopismo:
    Geographia Polonica (rok: 2024, tom: _, strony: _), Wydawca: Institute of Geography and Spatial Organization Polish Academy of Sciences
    Status:
    Złożona
  15. The Entrepreneurship Ecosystem of Food Festivals—A Vendors' Approach
    Autorzy:
    2. Ossowska, L.; Janiszewska, D.; Kwiatkowski, G.
    Czasopismo:
    Sustainability (rok: 2023, tom: 15 (2), strony: 19), Wydawca: MDPI
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/su15020906 - link do publikacji
  16. Mapping the Food Festivals and Sustainable Capitals: Evidence from Poland
    Autorzy:
    Zarębski P., Zwęglińska-Gałęcka D.
    Czasopismo:
    Sustainability (rok: 2020, tom: 12 (24), strony: 45680), Wydawca: MDPI
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/su122410283 - link do publikacji
  17. Mapping the Food Festivals and Sustainable Capitals: Evidence from Poland
    Autorzy:
    Zarębski P., Zwęglińska-Gałęcka D.
    Czasopismo:
    Sustainability (rok: 2020, tom: 12 (24), strony: 45680), Wydawca: MDPI
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/su122410283 - link do publikacji
  18. The Impact of Local Food Festivals on Rural Areas' Development
    Autorzy:
    1. Ossowska, L.; Janiszewska, D.; Kwiatkowski, G.; Kloskowski, D.
    Czasopismo:
    Sustainability (rok: 2023, tom: 15 (2), strony: 17), Wydawca: MDPI
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/su15021447 - link do publikacji
  19. Visitors motivation to attend the Festival of Edible Flowers
    Autorzy:
    Kwiatkowski G., Kurdyś-Kujawska, A., Janiszewska, D., Ossowska L.
    Czasopismo:
    Journal of Gastronomy and Tourism (rok: 2021, tom: 6, strony: 81-93 (13)), Wydawca: Cognizant Communication Corporation
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3727/216929722X16354101932005 - link do publikacji
  1. Relational Food Festivals: Building Space For Multidimensional Collaboration Among Food Producers
    Autorzy:
    Janiszewska D., Ossowska L., Kurdyś-Kujawska A., Kwiatkowski G.
    Książka:
    Planning and Managing Sustainability in Tourism (rok: 2022, ), Wydawca: Springer International Publishing
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  2. Relational Food Festivals: Building Space For Multidimensional Collaboration Among Food Producers
    Autorzy:
    Janiszewska D., Ossowska L., Kurdyś-Kujawska A., Kwiatkowski G.
    Książka:
    Planning and Managing Sustainability in Tourism (rok: 2022, tom: I, strony: 190), Wydawca: Springer International Publishing
    Status:
    Opublikowana
  3. Relational Food Festivals: Building Space For Multidimensional Collaboration Among Food Producers
    Autorzy:
    Janiszewska D., Ossowska L., Kurdyś-Kujawska A., Kwiatkowski G.
    Książka:
    Planning and Managing Sustainability in Tourism (rok: 2022, ), Wydawca: Springer International Publishing
    Status:
    Przyjęta do publikacji