Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Alternatywne finansowanie MŚP w Polsce - perspektywy rozwoju

2017/25/B/HS4/02225

Słowa kluczowe:

Crowdfunding finanse alternatywne sektor bankowy MŚP finanse przedsiębiorstw Polska Europa

Deskryptory:

  • HS4_6: Rynki finansowe, finanse międzynarodowe
  • HS4_7: Bankowość, finanse przedsiębiorstw, rachunkowość

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Gospodarki Światowej

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Cezary Wójcik 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: OPUS 13 - ogłoszony 2017-03-15

Przyznana kwota: 426 860 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2018-01-01

Zakończenie projektu: 2023-09-14

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt zakończony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (6)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Crowdfunding dla edukacji, edukacja dla crowdfundingu
    Autorzy:
    Aneta Waszkiewicz, Maria Kukurba
    Czasopismo:
    Edukacja Ustawiczna Dorosłych (rok: 2020, tom: 1, strony: 115-127), Wydawca: Ośrodek Badań i Rozwoju Edukacji Zawodowej Łukasiewicz – Instytut Technologii Eksploatacji w Radomiu.
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.34866/xbhh-tc71 - link do publikacji
  2. Crowdfunding as a Form of Funding for Businesses in the Culturally-Changing Global Economy: A Literature Review
    Autorzy:
    Aneta Ewa Waszkiewicz, Maria Kukurba
    Czasopismo:
    Journal of Intercultural Management (JoIM). (rok: 2018, tom: 10 (2), strony: 99-137), Wydawca: Społeczna Akademia Nauk Wydawnictwo
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.2478/joim-2018-0011 - link do publikacji
  3. Model of Value Transfer in Crowdfunding and Sustainable Development of Small and Medium-Sized Enterprises in Poland—Based on Survey Research
    Autorzy:
    dr Aneta Ewa WASZKIEWICZ dr Maria KUKURBA dr Mariusz SALWIN.
    Czasopismo:
    Sustainability (rok: 2023, tom: 15 (16), strony: 20090), Wydawca: MDPI
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/su151612594 - link do publikacji
  4. MODEL BIZNESOWY CROWDFUNDINGU W POLSCE A ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ – TRANSFER WARTOŚC
    Autorzy:
    dr Aneta Ewa WASZKIEWICZ dr Maria KUKURBA dr Mariusz SALWIN. Cezary WÓJCIK, prof. SGH
    Czasopismo:
    OPTIMUM. ECONOMIC STUDIES (rok: 2023, tom: 2 (112), strony: 65-84), Wydawca: Uniwersytet w Białymstoku
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15290/oes.2023.02.112.04 - link do publikacji
  5. Crowdfunding a modele systemu finansowego w UE
    Autorzy:
    A. Waszkiewicz, M. Kukurba
    Czasopismo:
    Prace Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu (rok: 2020, tom: nr 2 (64), strony: 98-108), Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10,15611/pn2020.2.08 - link do publikacji
  6. Co-Created Values in Crowdfunding for Sustainable Development of Enterprises
    Autorzy:
    Maria Kukurba , Aneta Ewa Waszkiewicz , Mariusz Salwin Andrzej Kraslawski
    Czasopismo:
    Sustainability (rok: 2021, tom: 13(16), 8767;, strony: 45678), Wydawca: MDPI
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.3390/su13168767 - link do publikacji
  1. Crowdfunding as an answer to the needs of the SME sector during the pandemic
    Autorzy:
    dr Aneta Ewa WASZKIEWICZ dr Maria KUKURBA
    Książka:
    Crowdfunding. Research & Practice (rok: 2022, tom: 1, strony: 35-70), Wydawca: Difin
    Status:
    Opublikowana