Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

5 projects found matching your search criteria :

  1. The overt and covert factors determining young consumers's shopping behavior towards private label products of retailers...

    Call: PRELUDIUM 8 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Urszula Garczarek-Bąk

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  2. Cognitive-motivational structures in the segmentation of online consumer behaviors of youth.

    Call: PRELUDIUM 6 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Anna Myrda

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Zarządzania

  3. Young consumers' attitudes and behaviour towards sustainable and healthy eating

    Call: HARMONIA 5 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Zuzanna Lecluyse-Pieniak

    Instytut Badań Konsumenckich i Sensorycznych spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

  4. Entrepreneurial and consumer behaviours in families upbringing children and young people with disabilities

    Call: OPUS 5 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Mirosława Janoś-Kresło

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Zarządzania i Finansów

  5. Determinants of young consumer acceptance of augmented reality's use in e-commerce – a cross-cultural perspective

    Call: OPUS 24 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Małgorzata Bartosik-Purgat

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Gospodarki Międzynarodowej