Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

6 projects found matching your search criteria :

  1. Consumer behavior in a variery of retail formats: e-commerce, m-commerce, in-store

    Call: PRELUDIUM 8 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Andrzej Szymkowiak

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  2. Internationalisation models of e-commerce enterprises

    Call: PRELUDIUM 6 , Panel: HS4

    Principal investigator: Magdalena Grochal-Brejdak

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Zarządzania

  3. Determinants of young consumer acceptance of augmented reality's use in e-commerce – a cross-cultural perspective

    Call: OPUS 24 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Małgorzata Bartosik-Purgat

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Gospodarki Międzynarodowej

  4. Trust of actual and potential customers from generations X, Y, Z in conversational systems in e-commerce and consumer se...

    Call: PRELUDIUM 21 , Panel: HS4

    Principal investigator: Aleksandra Popiel

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

  5. Information asymmetry in online advertising and manipulation of e-consumer behaviour

    Call: OPUS 15 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Jan Wiktor

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości

  6. E-consumer in Europe - a comparative analysis of the behavior

    Call: OPUS 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Magdalena Jaciow

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Ekonomii