5 projects found matching your search criteria :
THE IMPACT OF COBRA ON CONSUMER-BASED BRAND EQUITY
Call: PRELUDIUM 4 , Panel: HS4
Principal investigator: Bruno Schivinski
Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii
Call: OPUS 2 , Panel: HS4
Principal investigator: dr Łukasz Łysik
Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Zarządzania, Informatyki i Finansów
Implementation of Green Marketing Concept Through Social Media Activities
Call: PRELUDIUM 20 , Panel: HS4
Principal investigator: Elnur Nabivi
Uniwersytet Warszawski, Wydział Zarządzania
Noninvasive methods of habituation reduction in digital marketing
Call: OPUS 14 , Panel: HS4
Principal investigator: dr hab. Jarosław Jan Jankowski
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Wydział Informatyki
Reinforcement of marketing content spreading processes in social media
Call: OPUS 11 , Panel: HS4
Principal investigator: dr Jarosław Jankowski
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Wydział Informatyki