Projects funded by the NCN


Information on the principal investigator and host institution

Information of the project and the call

Keywords

Equipment

Delete all

Search results

22 projects found matching your search criteria :

  1. Customer-based brand equity in social media - experimental research across real brands from different product categories...

    Call: OPUS 8 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  2. Cash management in small and medium enterprises that use full operating cycle

    Call: OPUS 7 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Grzegorz Michalski

    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Inżynieryjno-Ekonomiczny

  3. Small and medium-sized enterprises innovativeness in the economic crisis - conditions, trends and models

    Call: OPUS 5 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Maciej Zastempowski

    Uniwersytet Mikołaja Kopernika, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania

  4. Behaviour of Polish Businesses in the Internationalization Process. International Entrepreneurship Approach

    Call: OPUS 4 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Krzysztof Wach

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych

  5. THE IMPACT OF COBRA ON CONSUMER-BASED BRAND EQUITY

    Call: PRELUDIUM 4 , Panel: HS4

    Principal investigator: Bruno Schivinski

    Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii

  6. Effectiveness of SME's investments in development

    Call: SONATA 4 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Urban Pauli

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych

  7. Conception of open innovation in small and medium enterprises - models, trends and determinants of development

    Call: OPUS 4 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Robert Stanisławski

    Politechnika Łódzka, Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji

  8. Social media in business operations - a model approach

    Call: PRELUDIUM 3 , Panel: HS4

    Principal investigator: Marta Zembik

    Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, Wydział Finansów i Ubezpieczeń

  9. Interaction dynamics in teams communicating through synchronous ICT-based media.

    Call: PRELUDIUM 3 , Panel: HS6

    Principal investigator: Karolina Lisiecka

    Uniwersytet Warszawski, Instytut Studiów Społecznych im. prof. Roberta B. Zajonca

  10. Cities of meanings: images of Polish cities and social reception of their advertising versus transformation of tradition...

    Call: PRELUDIUM 3 , Panel: HS6

    Principal investigator: Aleksandra Wycisk

    Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Nauk Społecznych

  11. Internationalization as a factor initiating change in the enterprise.

    Call: SONATA 2 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Zofia Patora-Wysocka

    Społeczna Akademia Nauk

  12. Identification and analysis of the impact of social and mobile technologies on the shape of the contemporary marketing m...

    Call: OPUS 2 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Łukasz Łysik

    Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, Wydział Zarządzania, Informatyki i Finansów

  13. Knowledge management in small and medium-sized enterprises offering knowledge-intensive business services.

    Call: SONATA 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Małgorzata Zięba

    Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii

  14. Managing the use of instruments supporting development by small and medium-sized enterprises - strategic context

    Call: SONATA 1 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Marek Matejun

    Politechnika Łódzka, Wydział Organizacji i Zarządzania

  15. Implementation of Green Marketing Concept Through Social Media Activities

    Call: PRELUDIUM 20 , Panel: HS4

    Principal investigator: Elnur Nabivi

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Zarządzania

  16. Indian film industry as a driver of new socio-economic connections between India and Europe

    Call: UNISONO , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Krzysztof Stachowiak

    Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Geografii Społeczno-Ekonomicznej i Gospodarki Przestrzennej

  17. Noninvasive methods of habituation reduction in digital marketing

    Call: OPUS 14 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr hab. Jarosław Jankowski

    Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Wydział Informatyki

  18. The impact of media messages on the effectiveness of social campaign

    Call: OPUS 11 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Anna Borawska

    Uniwersytet Szczeciński, Wydział Nauk Ekonomicznych i Zarządzania

  19. Reinforcement of marketing content spreading processes in social media

    Call: OPUS 11 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Jarosław Jankowski

    Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Wydział Informatyki

  20. Social structure, networks, and consumption tastes and practices

    Call: SONATA 11 , Panel: HS6

    Principal investigator: dr Michał Cebula

    Uniwersytet Wrocławski, Wydział Nauk Społecznych

  21. Strategies and instruments for building non-financial business value in social media - experimental research with fictit...

    Call: OPUS 11 , Panel: HS4

    Principal investigator: dr Małgorzata Karpińska-Krakowiak

    Uniwersytet Łódzki, Wydział Studiów Międzynarodowych i Politologicznych

  22. Liberalisation of the market services in the UE as a factor increasing Polish service enterprises innovativeness and com...

    Call: OPUS 9 , Panel: HS4

    Principal investigator: prof. Anna Dąbrowska

    Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur