Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 111 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:

  1. Zarządzanie zaufaniem instytucjonalnym w relacji lekarz-pacjent

    Konkurs: SONATA 1 , panel: HS4

    Kierownik: dr Katarzyna Krot

    Politechnika Białostocka, Wydział Zarządzania

  2. Funkcjonowanie społeczności producenckich Fair Trade

    Konkurs: PRELUDIUM 1 , panel: HS4

    Kierownik: dr Borys Bińkowski

    Polskie Centrum Studiów Afrykanistycznych

  3. Marketing interaktywny z wykorzystaniem eksploracji internetowych sieci społecznych

    Konkurs: OPUS 1 , panel: HS4

    Kierownik: dr hab. Jerzy Surma

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

  4. Pożądanie pracy – wyznaczniki osobowościowe i mechanizmy regulacyjne

    Konkurs: HARMONIA 1 , panel: HS6

    Kierownik: dr Kamila Wojdyło

    Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk

  5. Wpływ preferncji do ryzyka na wycenę społecznych korzyści płynących z zapobiegania pożarom lasów w Polsce.

    Konkurs: OPUS 1 , panel: HS4

    Kierownik: dr Anna Bartczak

    UNIWERSYTET WARSZAWSKI, WYDZIAŁ NAUK EKONOMICZNYCH

  6. Wpływ emocji na wybór strategii inwestycyjnych graczy giełdowych

    Konkurs: PRELUDIUM 1 , panel: HS6

    Kierownik: Magdalena Roszczyńska-Kurasińska

    Uniwersytet Warszawski, Instytut Studiów Społecznych im. Profesora Roberta B. Zajonca

  7. Systemy detekcji i korygowania błędnych reakcji sakadycznych oka: określenie okołodziennej stabilności/zmienności wzorcó...

    Konkurs: OPUS 1 , panel: HS6

    Kierownik: prof. Tadeusz Marek

    Uniwersytet Jagielloński, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Instytut Psychologii Stosowanej

  8. Dynamiczne Sieci Negocjacji: Zależności pomiędzy procesem rozmów a procesami poznawczo-emocjonalnymi negocjatorów

    Konkurs: SONATA 1 , panel: HS6

    Kierownik: dr Łukasz Jochemczyk

    Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii

  9. Zastosowanie prostych modeli spinowych w marketingu społecznym i komercyjnym.

    Konkurs: OPUS 1 , panel: ST3

    Kierownik: dr hab. Katarzyna Sznajd-Weron

    Uniwersytet Wrocławski, Wydział Fizyki i Astronomii

  10. Pozasytuacyjne determinanty reakcji konsumentów wobec kampanii marketingu społecznie zaangażowanego

    Konkurs: SONATA 1 , panel: HS4

    Kierownik: dr Grzegorz Zasuwa

    Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Nauk Społecznych

  11. Psychologiczna dekompozycja funkcji wag decyzyjnych w skumulowanej teorii perspektywy. Rola podstawowych procesów afekty...

    Konkurs: PRELUDIUM 1 , panel: HS6

    Kierownik: dr Jakub Traczyk

    Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie, Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu