Znaleziono 111 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:
Zarządzanie zaufaniem instytucjonalnym w relacji lekarz-pacjent
Konkurs: SONATA 1 , panel: HS4
Kierownik: dr Katarzyna Krot
Politechnika Białostocka, Wydział Zarządzania
Funkcjonowanie społeczności producenckich Fair Trade
Konkurs: PRELUDIUM 1 , panel: HS4
Kierownik: dr Borys Bińkowski
Polskie Centrum Studiów Afrykanistycznych
Marketing interaktywny z wykorzystaniem eksploracji internetowych sieci społecznych
Konkurs: OPUS 1 , panel: HS4
Kierownik: dr hab. Jerzy Surma
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Pożądanie pracy – wyznaczniki osobowościowe i mechanizmy regulacyjne
Konkurs: HARMONIA 1 , panel: HS6
Kierownik: dr Kamila Wojdyło
Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk
Konkurs: OPUS 1 , panel: HS4
Kierownik: dr Anna Bartczak
UNIWERSYTET WARSZAWSKI, WYDZIAŁ NAUK EKONOMICZNYCH
Wpływ emocji na wybór strategii inwestycyjnych graczy giełdowych
Konkurs: PRELUDIUM 1 , panel: HS6
Kierownik: Magdalena Roszczyńska-Kurasińska
Uniwersytet Warszawski, Instytut Studiów Społecznych im. Profesora Roberta B. Zajonca
Konkurs: OPUS 1 , panel: HS6
Kierownik: prof. Tadeusz Marek
Uniwersytet Jagielloński, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej, Instytut Psychologii Stosowanej
Konkurs: SONATA 1 , panel: HS6
Kierownik: dr Łukasz Jochemczyk
Uniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii
Zastosowanie prostych modeli spinowych w marketingu społecznym i komercyjnym.
Konkurs: OPUS 1 , panel: ST3
Kierownik: dr hab. Katarzyna Sznajd-Weron
Uniwersytet Wrocławski, Wydział Fizyki i Astronomii
Pozasytuacyjne determinanty reakcji konsumentów wobec kampanii marketingu społecznie zaangażowanego
Konkurs: SONATA 1 , panel: HS4
Kierownik: dr Grzegorz Zasuwa
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II, Wydział Nauk Społecznych
Konkurs: PRELUDIUM 1 , panel: HS6
Kierownik: dr Jakub Traczyk
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie, Wydział Zamiejscowy we Wrocławiu