Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Produkcja partnerska dóbr kultury w modelu finansowania społecznościowego

2011/03/D/HS4/03408

Słowa kluczowe:

zarządzanie w kulturze przemysły kreatywne finansowanie społecznościowe

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS6_16: Socjologia kultury i komunikacji społecznej (w tym: medioznawstwo, dziennikarstwo, komunikacja internetowa)

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Łódzki, Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny

woj. łódzkie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Patryk Gałuszka 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: SONATA 2 - ogłoszony 2011-09-15

Przyznana kwota: 137 600 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2012-08-09

Zakończenie projektu: 2015-08-08

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. HP Envy 6 Notebook PC wraz z monitorem LG Flatron IPS234V i drukarką HP LaserJet P1606dn. Za kwotę 5 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (9)
  • Publikacje książkowe (2)
  1. Crowdfunding – nowe perspektywy dla produkcji i promocji filmowej
    Autorzy:
    Blanka Brzozowska
    Czasopismo:
    Kwartalnik Filmowy (rok: 2014, tom: 85, strony: 183-193), Wydawca: Instytut Sztuki PAN
    Status:
    Opublikowana
  2. Nowe oblicza przewodnika w kontekście rozwoju kultury uczestnictwa
    Autorzy:
    Blanka Brzozowska
    Czasopismo:
    Prace Kulturoznawcze (rok: 2015, tom: 17, strony: 231 - 245), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
    Status:
    Opublikowana
  3. Crowdfunding and crowdsourcing: new challenges for the visual documentation of city cultures
    Autorzy:
    Blanka Brzozowska
    Czasopismo:
    Przegląd Kulturoznawczy (rok: 2013, tom: 18(4), strony: 294-303), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.4467/20843860PK.13.030.2082 - link do publikacji
  4. Crowdfunding i bariery wejścia na rynek muzyczny
    Autorzy:
    Patryk Gałuszka
    Czasopismo:
    Studia Medioznawcze (rok: 2016, tom: 64(1), strony: 107-119), Wydawca: Wydział Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW
    Status:
    Opublikowana
  5. Crowdfunding: Towards a redefinition of the artist's role. The case of MegaTotal
    Autorzy:
    Patryk Gałuszka, Blanka Brzozowska
    Czasopismo:
    International Journal of Cultural Studies (rok: 2015, tom: online first, strony: 45308), Wydawca: Sage
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1177/1367877915586304 - link do publikacji
  6. Crowdfunding and the democratization of the music market
    Autorzy:
    Patryk Gałuszka, Blanka Brzozowska
    Czasopismo:
    Media, Culture and Society (rok: 2016, tom: online first, strony: 1-17 (ulegną zmianie po włączeniu do numeru)), Wydawca: Sage
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1177/0163443716674364 - link do publikacji
  7. Crowdfunding from the perspective of music fans — participation or exploitation?
    Autorzy:
    Blanka Brzozowska
    Czasopismo:
    Prace Kulturoznawcze (rok: 2016, tom: 19, strony: 73-88), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.19195/0860-6668/19.5 - link do publikacji
  8. Crowdfunding: A Case Study of a New Model of Financing Music Production
    Autorzy:
    Patryk Gałuszka, Victor Bystrov
    Czasopismo:
    Journal of Internet Commerce (rok: 2014, tom: 13:3-4, strony: 233-252), Wydawca: Routledge
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/15332861.2014.961349 - link do publikacji
  9. Early career artists and the exchange of gifts on a crowdfunding platform
    Autorzy:
    Patryk Gałuszka, Blanka Brzozowska
    Czasopismo:
    Continuum. Journal of Media & Cultural Studies (rok: 2016, tom: 30(6), strony: 744-753), Wydawca: Routledge
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1080/10304312.2016.1231790 - link do publikacji
  1. Finansowanie społecznościowe jako nowe wyzwanie badawcze dla nauk o mediach
    Autorzy:
    Patryk Gałuszka
    Książka:
    Film i media – przeszłość i przyszłość. Kontynuacje (rok: 2014, tom: I, strony: 119-128), Wydawca: Instytut Sztuki Polskiej Akademii Nauk
    Status:
    Opublikowana
  2. Crowdfunding – nowy model finansowania kina?
    Autorzy:
    Blanka Brzozowska
    Książka:
    Paradygmaty współczesnego kina (rok: 2015, tom: b.d., strony: 87-98), Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
    Status:
    Opublikowana