Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Strategia adaptacji Społecznej Odpowiedzialności Biznesu w okresie społeczno-gospodarczej destabilizacji.

2011/03/B/HS4/01972

Słowa kluczowe:

marketing CSR destabilizacja Społeczna Odpowiedzialność Biznesu CnSR

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS4_8: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Ekonomii i Stosunków Międzynarodowych

woj. małopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

prof. Janusz Teczke 

Liczba wykonawców projektu: 8

Konkurs: OPUS 2 - ogłoszony 2011-09-15

Przyznana kwota: 305 550 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2012-08-24

Zakończenie projektu: 2015-02-23

Planowany czas trwania projektu: 30 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Zakupiona aparatura

  1. komputer stacjonarny wraz z monitorem. Za kwotę 6 000 PLN
  2. projektor. Za kwotę 4 000 PLN

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje książkowe (5)
  1. Genetic codification of the system as an element of strategic adaptation and renewal capacity of a company
    Autorzy:
    Machaczka Krzysztof
    Książka:
    Management Science in Transition Period in Moldova and Poland Processes and Structure in the Time of Destabilization (rok: 2014, tom: I, strony: 179-195), Wydawca: Fundacja Zarządzania Międzynarodowego
    Status:
    Opublikowana
  2. The influence of Corporate Social Responsibility on Employees' Job Satisfaction
    Autorzy:
    Sedlak Piotr
    Książka:
    Management Science in Transition Period in Moldova and Poland: Responsible Use of Resources (rok: 2014, tom: I, strony: 57-65), Wydawca: Fundacja Zarządzania Międzynarodowego
    Status:
    Opublikowana
  3. Storytelling as a CSR instrument
    Autorzy:
    Łyszczarz Halina
    Książka:
    Management Science in Transition Period in Moldova and Poland: Responsible Use of Resources (rok: 2014, tom: I, strony: 223-235), Wydawca: Fundacja Zarządzania Międzynarodowego
    Status:
    Opublikowana
  4. The Role of Logistics Social Responsibility in Gaining Competitive Advantage in Business
    Autorzy:
    Guja Dominika, Sady Monika
    Książka:
    Management Science in Transition Period in Moldova and Poland: Responsible Use of Resources (rok: 2014, tom: I, strony: 69-80), Wydawca: Fundacja Zarządzania Międzynarodowego
    Status:
    Opublikowana
  5. The idea of Corporate Social Responsibility in understanding of professionals
    Autorzy:
    Sedlak Piotr
    Książka:
    Managing Disruption and Destabilisation (rok: 2014, tom: I, strony: 379-386), Wydawca: Fundacja Zarządzania Międzynarodowego
    Status:
    Opublikowana