Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Marketing interaktywny z wykorzystaniem eksploracji internetowych sieci społecznych

2011/01/B/HS4/06630

Słowa kluczowe:

marketing interaktywny zarządzanie relacjami z klientem eksploracja danych sieci społeczne metody ekonometryczne modele biznesowe zachowania konsumentów

Deskryptory:

  • HS4_7: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

woj. mazowieckie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Jerzy Surma 

Liczba wykonawców projektu: 5

Konkurs: OPUS 1 - ogłoszony 2011-03-15

Przyznana kwota: 195 000 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2011-12-01

Zakończenie projektu: 2014-06-07

Planowany czas trwania projektu: 30 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (1)
  • Teksty w publikacjach pokonferencyjnych (4)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Social exchange in online social networks. The reciprocity phenomenon on Facebook
    Autorzy:
    Surma J.
    Czasopismo:
    Computer Communications (rok: 2016, tom: 73, Part B, strony: 342–346), Wydawca: Elsevier
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.1016/j.comcom.2015.06.017 - link do publikacji
  1. Social Network Sites a Source of Customer Behaviors
    Autorzy:
    Surma J., Motiwalal L., Roszkiewicz M., Wojcik J.
    Konferencja:
    The Twelfh Workshop on E-Business (WEB 2013) (rok: 2013, ), Wydawca: University of Illinois at Urbana-Champaign
    Data:
    konferencja 15/08/2013
    Status:
    Przyjęta do publikacji
  2. The Privacy Problem in Big Bata Applications: An Empirical Study on Facebook
    Autorzy:
    Surma J.
    Konferencja:
    ASE/IEEE International Conference on Social Computing (rok: 2013, ), Wydawca: IEEE
    Data:
    konferencja 09/08-14/08
    Status:
    Opublikowana
  3. Towards explaining publishing activity in Facebook
    Autorzy:
    Surma J., Motiwalal L.
    Konferencja:
    Federated Conference on Computer Science and Information Systems (rok: 2015, ), Wydawca: IEEE Annals of Computer Science and Information Systems
    Data:
    konferencja 14-16/09
    Status:
    Opublikowana
  4. Towards understanding social influence in on-line social networks
    Autorzy:
    Surma J., Roszkiewicz M., Wojcik J.
    Konferencja:
    2014 International Conference on Computational Science and Computational Intelligence (rok: 2014, ), Wydawca: IEEE Computer Society
    Data:
    konferencja 10/03-14/03
    Status:
    Opublikowana
  1. The role of individual behavior and social influence in customer relation management
    Autorzy:
    Surma J.
    Książka:
    Handbook of Research on Managing and Influencing Consumer Behavior (rok: 2015, tom: I, strony: 385-396), Wydawca: IGI Global
    Status:
    Opublikowana