Znaleziono 6 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:
Od grafów gęstych do rzadkich i z powrotem
Konkurs: SONATA BIS 14 , panel: ST6
Kierownik: dr Paweł Rzążewski
Politechnika Warszawska
Doświadczanie gier wideo w przekładzie: model recepcyjny
Konkurs: SONATA BIS 13 , panel: HS2
Kierownik: dr hab. Mikołaj Deckert
Uniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny
Struktura i algorytmy dla klas grafów definiowanych przez własności zamknięte na transdukcje
Konkurs: SONATA 18 , panel: ST6
Kierownik: dr Jakub Gajarský
Uniwersytet Warszawski, Wydział Matematyki, Informatyki i Mechaniki
Język na ekranie w grach wideo: perspektywa recepcji przekładu
Konkurs: PRELUDIUM BIS 3 , panel: HS2
Kierownik: dr hab. Mikołaj Deckert
Uniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny
Polskie gry wideo? Kultury grania i branża gier w kontekście narodowym
Konkurs: OPUS 19 , panel: HS2
Kierownik: dr hab. Tomasz Zbigniew Majkowski
Uniwersytet Jagielloński, Wydział Polonistyki
Gra jako obiekt oporny. Relacja gracza z grą wideo w perspektywie posthumanistycznej
Konkurs: PRELUDIUM 14 , panel: HS2
Kierownik: dr Justyna Janik
Uniwersytet Jagielloński, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznej