Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Polskie gry wideo? Kultury grania i branża gier w kontekście narodowym

2020/37/B/HS2/00169

Słowa kluczowe:

groznawstwo kultura narodowa kultura grania analiza treści gry badanie graczy badanie branży gier historia gier

Deskryptory:

  • HS2_014: Kulturoznawstwo (w tym: współczesne studia kulturowe i antropologiczno-kulturowe)
  • HS2_013: Filmoznawstwo i media audiowizualne
  • HS2_002: Teoria literatury, historia myśli literaturoznawczej, metody i kierunki badań literacko-kulturowych; antropologia literatury, komparatystyka i translatoryka literacko-kulturowa

Panel:

HS2 - Kultura i twórczość kulturowa: literaturoznawstwo, bibliotekoznawstwo, językoznawstwo, kulturoznawstwo, nauki o sztuce

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Jagielloński, Wydział Polonistyki

woj. małopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr hab. Tomasz Zbigniew Majkowski 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: OPUS 19 - ogłoszony 2020-03-16

Przyznana kwota: 669 887 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2021-02-01

Zakończenie projektu: 2026-12-31

Planowany czas trwania projektu: 71 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt w realizacji

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje książkowe (1)
  1. Perdido en la transformación : la cultura del juego polaca desde una perspectiva multigeneracional
    Autorzy:
    Aleksandra Prokopek, Magdalena Kozyra, Tomasz Majkowski
    Książka:
    Fragmentos y microhistorias del videojuego europeo (rok: 2024, tom: -, strony: 108-131), Wydawca: Shangrila Ediciones
    Status:
    Opublikowana