Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Determinanty akceptacji przez młodych konsumentów wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w e-commerce - perspektywa międzykulturowa

2022/47/B/HS4/00448

Słowa kluczowe:

zachowanie konsumentów akceptacja innowacji technologicznych e-commerce poszerzona rzeczywistość różnice kulturowe młodzi konsumenci

Deskryptory:

  • HS4_008: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Gospodarki Międzynarodowej

woj. wielkopolskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

prof. Małgorzata Katarzyna Bartosik-Purgat 

Liczba wykonawców projektu: 4

Konkurs: OPUS 24 - ogłoszony 2022-07-15

Przyznana kwota: 349 938 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2023-10-01

Zakończenie projektu: 2026-10-29

Planowany czas trwania projektu: 36 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt w realizacji

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (1)
  • Publikacje książkowe (1)
  1. Gender in acceptance of augmented reality in e-commerce: An international perspective
    Autorzy:
    Małgorzata Bartosik-Purgat, Wiktoria Rakowska
    Czasopismo:
    International Entrepreneurship Review (rok: 2024, tom: 10(4), strony: 113-127), Wydawca: Krakow University of Economics – Krakow, Poland
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.15678/IER.2024.1004.08 - link do publikacji
  1. Cross-cultural adoption of augmented reality – theories and practices
    Autorzy:
    Małgorzata Bartosik-Purgat, Tomasz Grzegorczyk
    Książka:
    International Business and Culture. Challenges in Cross-Cultural Marketing and Management (rok: 2024, tom: 1, strony: 92-107), Wydawca: Routledge
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.4324/9781032636962-8 - link do publikacji