Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wyniki wyszukiwania

Znaleziono 4 projektów spełniających kryteria wyszukiwania:

  1. Jawne i utajone determinanty zachowań zakupowych młodych konsumentów wobec produktów marek własnych sieci handlowych w P...

    Konkurs: PRELUDIUM 8 , panel: HS4

    Kierownik: dr Urszula Garczarek-Bąk

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Wydział Zarządzania

  2. Struktury poznawczo-motywacyjne w segmentacji zachowań konsumenckich młodzieży w internecie.

    Konkurs: PRELUDIUM 6 , panel: HS4

    Kierownik: dr Anna Myrda

    Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Zarządzania

  3. Zachowania przedsiębiorcze i konsumpcyjne w rodzinach opiekujących się dziećmi i młodzieżą z niepełnosprawnością...

    Konkurs: OPUS 5 , panel: HS4

    Kierownik: prof. Mirosława Janoś-Kresło

    Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Kolegium Zarządzania i Finansów

  4. Determinanty akceptacji przez młodych konsumentów wykorzystania rozszerzonej rzeczywistości w e-commerce - perspektywa m...

    Konkurs: OPUS 24 , panel: HS4

    Kierownik: prof. Małgorzata Bartosik-Purgat

    Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Gospodarki Międzynarodowej