Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Wprowadzanie marek do wirtualnych światów gier komputerowych jako forma angażowania klienta

2019/33/N/HS4/01530

Słowa kluczowe:

wirtualne światy gry komputerowe modowanie gry zaangażowanie klienta współtworzenie wartości prosumpcja zawartość tworzona przez użytkowników

Deskryptory:

  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

woj. śląskie

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

Magdalena Hofman-Kohlmeyer 

Liczba wykonawców projektu: 2

Konkurs: PRELUDIUM 17 - ogłoszony 2019-03-15

Przyznana kwota: 115 830 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2020-02-05

Zakończenie projektu: 2022-02-04

Planowany czas trwania projektu: 24 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt zakończony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.