Projekty finansowane przez NCN


Dane kierownika projektu i jednostki realizującej

Szczegółowe informacje o projekcie i konkursie

Słowa kluczowe

Aparatura

Wyczyść formularz

Marka osobista prezesa zarządzającego przedsiębiorstwem a marka przedsiębiorstwa

2019/33/N/HS4/01574

Słowa kluczowe:

marketing marka marka osobista marka przedsiębiorstwa

Deskryptory:

  • HS4_8: Ekonomia behawioralna, konsumpcja i zachowania konsumentów, marketing
  • HS4_9: Zarządzanie organizacjami, zarządzanie strategiczne, koncepcje i metody zarządzania, logistyka

Panel:

HS4 - Jednostka, instytucje, rynki: ekonomia, finanse, zarządzanie, demografia

Jednostka realizująca:

Akademia Leona Koźmińskiego

woj.

Inne projekty tej jednostki 

Kierownik projektu (z jednostki realizującej):

dr Anna Maria Górska 

Liczba wykonawców projektu: 3

Konkurs: PRELUDIUM 17 - ogłoszony 2019-03-15

Przyznana kwota: 37 840 PLN

Rozpoczęcie projektu: 2020-01-30

Zakończenie projektu: 2022-01-29

Planowany czas trwania projektu: 24 miesięcy (z wniosku)

Status projektu: Projekt rozliczony

Opis Projektu

Pobierz opis projektu w formacie .pdf

Uwaga - opisy projektów zostały sporządzone przez samych autorów wniosków i w niezmienionej formie umieszczone w systemie.

Dane z raportu końcowego/rocznego

  • Publikacje w czasopismach (3)
  1. The effect of the CEO media coverage on corporate brand equity: evidence from Poland
    Autorzy:
    Anna Górska, Grzegorz Mazurek
    Czasopismo:
    Oeconomia copernicana (rok: 2021, tom: 12 (2), strony: 499-523), Wydawca: Instytut Badań Gospodarczych/Institute of Economic Research (Poland)
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.24136/oc.2021.017 - link do publikacji
  2. The True or the Idealized Self: How CEOs Build Their Personal Brands?
    Autorzy:
    Anna Górska
    Czasopismo:
    Central European Management Journal (rok: 2021, tom: 29, strony: 39-60), Wydawca: Akademia Leona Koźmińskiego
    Status:
    Opublikowana
    Doi:
    10.7206/cemj.2658-0845.40 - link do publikacji
  3. The CEO's personal brand: Differences in creation between women and men
    Autorzy:
    Zuzanna Staniszewska, Anna Górska
    Czasopismo:
    Kobieta i Biznes (rok: 2021, tom: 45661, strony: 42-55), Wydawca: Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
    Status:
    Opublikowana