7 projects found matching your search criteria :
Cognitive-motivational structures in the segmentation of online consumer behaviors of youth.
Call: PRELUDIUM 6 , Panel: HS4
Principal investigator: dr Anna Myrda
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Wydział Zarządzania
Call: PRELUDIUM 4 , Panel: HS4
Principal investigator: Małgorzata Adamczyk
Akademia Leona Koźmińskiego
Web Augemented Reality (WebAR) product presentation and its impact on consumer behaviour
Call: PRELUDIUM 20 , Panel: HS4
Principal investigator: Kishokanth Jeganathan
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, Instytut Marketingu
Information asymmetry in online advertising and manipulation of e-consumer behaviour
Call: OPUS 15 , Panel: HS4
Principal investigator: prof. Jan Wiktor
Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kolegium Nauk o Zarządzaniu i Jakości
Call: OPUS 14 , Panel: HS6
Principal investigator: dr Agnieszka Rychwalska
Uniwersytet Warszawski, Instytut Studiów Społecznych im. prof. Roberta B. Zajonca
Noninvasive methods of habituation reduction in digital marketing
Call: OPUS 14 , Panel: HS4
Principal investigator: dr hab. Jarosław Jankowski
Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, Wydział Informatyki
Call: PRELUDIUM 13 , Panel: HS4
Principal investigator: Michał Paliński
Uniwersytet Warszawski, Wydział Nauk Ekonomicznych